Down Boy-Pastel#10 Karşılaştırması

Merhabalar,

Dün şurada bahsettiğim gibi Pastel'in allıklarını yeni denemeye karar verdim. Alışveriş yazıma Merve'nin yapmış olduğu yorum doğrultusunda bu postu hazırlamayı bir amaç edindim:)

Down Boy ve Pastel#10 ayrı ayrı pembe allıklar. Ben de ilk Merve'nin yorumundan sonra acaba aynı tonlar mı diye düşünmedim değil ama kalkıp makyaj çekmecelerime de gitmeye üşendim. Hazır bugün de boş vaktim varken karşılaştırma yapayım dedim:)



İkisi de şeker pembesi aslında bakıldığında. Ama Down Boy, Pastel allığın yanında sanki açık pembe gül kurusuymuş şeklinde duruyor bence. Pastel daha canlı ve daha aydınlık bir pembeye sahip.


İlk olarak parmak uçlarıma sürdüğümde bile Pastel'in pembesi daha canlı gözüküyor. 


Ciltte duruşu bu şekilde, henüz dışarı çıkmayacağım için makyaj yapıp yanağımda gösteremedim ama mutlaka bir yanağıma Down Boy, bir yanağıma Pastel#10 sürerekte göstereceğim farklarını. Ama şimdilik kolla idare edelim ve ikisi arasında ki farka dikkat edelim:)

Elimde Down Boy varken Pastel'e gerek yok diyenler bence bir kere daha düşünsün. Çünkü iki birbirinden baya farklı:) İkisinin de içinde ışıltılar yok, Down Boy mavi alttonluyken Pastel sarı alttonlu. Ben de sarı alttonluyum ama mavi alttonluları da kendime yakıştırıyorum. Demek ki neymiş? Makyaj insanın kendine yakışanı sürmesiymiş :))))

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

9 yorum:

  1. Down Boyu almamak için çok direniyorum ama bu gidişle alacağım onu da :D

    YanıtlaSil
  2. Down boy diyorum ben:) sanırım paraben de içermiyor. Seviyorum bu allığı başkasıyla aldatmam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paraben yok içerisinde ve hayvanlar üzerinde denenmiyor ki bence parabenden bile daha önemli bu :) He bunları yapanları da kullanmıyor değilim ama o zamanda 3 maymunu oynuyorum:/

      Sil
  3. Pastel diyorum hem şeker hem kokusu hoş güle güle kullan ikisinide,down boy almam zaten gerek yok,evde o reng bir allık varken alınmaması lazım dimi nasılsa kullan kullan bitmiyor :)))

    YanıtlaSil
  4. ikisi de çok tatlı ve dediğin gibi çok farlı, pastel daha neon havasında. ikisini de bu bayram indiriminde alınacaklar listeme ekledim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana indirim demeyin:/ Bence birini al Pastel'in turuncusuna bak :)

      Sil