Ürün İncelemesi#12: MAC Snowglobe Palette

Merhabalar,

Bugün de sizlere, daha önce kullanmadığım alıp kenarda beklettiğim bu paletten bahsedeceğim. Bir türlü elim gitmiyor bu palete. Oysaki çok isteyerek almıştım...
Bunu yine Elca Kozmetik'ten 35TL'ye aldım. 2012 yılbaşı koleksiyonundan bir palet bu. Üzerinde de sulu pullu bir yarım daire var:) Eskiden olan şu kardan adamlı kürelere benziyor. Hani sallayınca üzerine kar yağıyordu:)


Aşağıda gördüğünüz gibi içinde 6 adet far bulunuyor. 5'i ciddi anlamda simli, diğeri ise mat. Mat dediğime de bakmayın onun içerisinde de diğerleri kadar olmasa da biraz sim var:)


Pigmentasyonu, MAC'ten beklenmeyecek derecede kötü. Zar zor şu aşağıdaki swatchları çıkarabildim. Bazsız kesinlikle kullanılacak gibi değil. Sanırım koleksiyon ürünü olduğu için böyle yoksa cidden çok kötü hayal kırıklığına uğradım bu üründe.


İçerisinde bir adet fırça bulunuyor(213SE). Bir işe yarıyor mu? Bence hayır, olmasa da olurmuş!

Ben beğenmedim kısacası, ancak bununla yaptığım bir makyajı sizinle paylaşacağım. O zaman daha net bir yorumda bulunmuş olurum.

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. ne güzel duruyor ama bu koleksiyon paletler hep böyle uyduruk çıkıyor :(

    YanıtlaSil