İlk Çekilişim Sonuçlandı ! :)

Merhabalar,

Bugün belki de ben sizlerden daha heyecanlıydım!:)

Saat 13:00 olsun diye deli gibi bekledim ve sonuç olarak tüm yorumları tek tek kontrol ettim, 2 kere yazanları çıkardım, bloğumun izleyicisi olmayanları çıkardım. Sonuç olarak 133 katılım oldu. Ekstra hak olmadığı için bu sefer kolay oldu. Diğer çekilişim için bu çekilişe katılan arkadaşlara ekstra 1 hak vereceğim. O daha zorlu olacak biliyorum!

Her neyse sonucu açıklamama çok az kaldı :) Kazanan kişi 3. sırada bulunan GÜLŞAH YILMAZ. Tebrik ediyorum ve bana hemen ulaşmanı istiyorum. Eğer 2 gün içerisinde yani salı akşamına kadar bana ulaşmazsa yeni birini belirleyeceğim.

İşte bu da çekiliş videosu;


Sevgiyle kalın...

Diğer çekilişim için tık tık :)

Share this:

,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Bugün kargom elime ulaştı çok teşekkürler :) içine koydugunuz küçük süprizlerde beni çok mutlu etti özellikle ayakkabı şeklinde dudak kremine bayıldım ! :))

    YanıtlaSil