İzlediğim Vlogerlar

Merhabalar,

Daha önce sevdiğim ve ilgiyle okudum bloggerları sizinle paylaşmıştım. Bu yazıma buradan ulaşabilirsiniz. Bir izleyicim bu yazımı beğendiğini yazdığı için bu kez de sizlerle izlediğim ve beğendiğim vloggerları paylaşmak istedim.

Bakalım kimler varmış;

Yabancı vlogger;

Bethany Mota; Çok şirin biri bu, izlerken tebessüm ediyorum :)

Türklere gelirsek eğer;

Tabii ki ilk sırayı londradabirturkkizi alıyor:)

2. olarak ise; bloğunu da severek takip ettiğim Görkem Karman :)

Vee Deniz'in Paylaştıkları : Çok güzel ve öğretici olduğunu düşünüyorum :)

Melis Limes : Aksanı çok hoşuma gidiyor ve gerçekten bence güzel makyaj yapıyor :)

Benim beğendiğim vloggerlar işte böyle, sizin varsa öneriniz bekliyorum.

Sevgiyle kalın...


Share this:

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Blog'una sans eseri denk geldim. Cok da surukleyici ve guzel buldum. Okumalarima devam ederken bu post'a da denk geldm, bir de ucuncu siradan da olsa listeye girdigimi gorunce mutlu da oldum :)
    Bir suru duyguyu bir arada yasadim yani:)
    Tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazınızı okurken ki yüz ifademi size anlatamam. Aslında bu sıralama şeklinde değil, önem izleme sırası değil, 5 tane Vlogger yazdım yani ne bileyim şu anda bile heyecanlıyım çünkü ben sizleri örnek alıyorum makyajımda, saçmalıyor da olabilirim. Çok teşekkür ederim yorumlarınız için, ben direk tek bir duyguyu yaşadım o da mutluluk :)
      Ben teşekkür ederim size:)

      Sil