Watsons Alışverişi #17

Merhabalar,

Bugün aslında sadece makyaj temizleyicisi almak için girdim Watsons'a ama tabii duramadım ve başka şeylerde aldım:/
Watsons temizleme mendilini Merve hediyeleşme etkinliğimizde bana göndermişti. Çok hoşuma gitti hediyemi iş yerinde çekmecemde bıraktım, eve de bir tane aldım:)
Elimde şu an Loreal'in çift bazlı göz temizlemesi bulunuyor ama ben pek beğenmedim. Neden gidip yine Loreal aldım onu da bilmiyorum:/
Hem zaten Migros'ta indirim de varmış, yarın bir uğramalı stok yapmalıyım!:)

Fiyatlarına gelirsek eğer, 

Loreal Temizleme Suyu : 12.50 TL
Watsons Temizleme Mendili : 6.50TL


Tabii renkli kozmetik almadan çıkmaz olmaz! Önce bir Rimmel standına bakınayım dedim rujlar 10 lira belki alırım derken direk 104 numarayı aldım. Hiç testerına felan bakma gereği duymadım, sanırım tamamlayacağım ben bu seriyi ufaktan:)

Sonra kasaya gittim bir de ne göreyim minnak bir Rimmel Bronzer, hemen dedim "ablacıııım bu nigadaa?" :) cevabını ikiletmeden aldım.

Bunun da fiyatı 5.90 TL 

Kasa önlerinde bulabilirsiniz isterseniz:)


Sevgiyle kalın...



Share this:

, , ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. o bronzer' a bir bakmalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bakmalısın fiyat-performans açısından süper** Hem de ufak çabuk biter:))

      Sil
    2. Essence in sun club ina da cok iyi diyorlar bi seçim yapmaliyim

      Sil
  2. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Bronzerı ben de çok merak ettim, en kısa zamanda Watsonsa uğramalıyım:) Hayırlı olsun güle güle kullan :)

    YanıtlaSil