Ürün İncelemesi#6: MAC To The People Allık

Merhabalar,

Bugün sizlere yine Elca Kozmetik'ten almış olduğum bu bonibon görünümlü allığı anlatacağım. İlk bakıldığında böyle allık mı olur içindekiler ne öyle çok saçma! diye düşünmüştüm. Ve bunu alıp almamak arasında da çok kalmıştım. Sonunda dayanamadım ve denemek istedim. Şimdi söyle başlayayım anlatmaya, anlatacak baya şey var aslında:)

İçindeki mavi/sarı/kahve/açık kahve renklerinin ne işe yarayacağını düşünüyordum. Olmadı far olarak kullanırım diye düşündüm. İlk allık kullanımında uğraşıp pembesini fırçaya almaya çalışıyordum. Sonra bir ara kaçtı mavi renk! Eyvah dedim yüzüm masmavi olacak. Yani mavi kaçmasına rağmen uyguladım yüzüme! Sonra bir baktım, ne mavilik var ne de bir renk değişimi. Sonra bütün fırçayı daldırdım allığa ve bir baktım hiç bir renk değişimi yok! Hatta duruşuna hasta oldum.

Pigmentasyonu biraz az, gerçi dün yüzüme baz, bb cream felan hiç bişey uygulamadım çünkü çok terliyorum:( Onun yerine sadece göz makyajı yaptım ve allık sürdüm. Aşağıda fırçada duruşunu ve tek tek swatchlarını görebilirsiniz. En sonda da yüzümde nasıl durduğunu. Ben çok beğendim, hafif bir görünüm veriyor ve değişik bir görüntüsü var :) 


Uzun süre gider bu ürün, hiç bitmeyecekmiş gibi duruyor :)

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Doğum günün de senin de bir tane olabilir!:)

      Sil
  2. Ne kadar neşeli bir allık!
    Güneşli günlerde, güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bonibon kıvamında:) Teşekkür ederim!

      Sil