HMM#6

Merhabalar,

Bir önceki postumda da belirttiğim gibi dün yoğun bir gün geçirdim. O nedenle bu haftanın makyaj malzemelerini fotoğraflayamadım ancak akşam hemen fotoğraflayıp yazıyı güncelleyeceğim.

O zamana kadar yine de kullanacağım malzemeleri belirtmek adına bu yazıyı yazmaya karar verdim:) 

Şimdi gelelim ürünlere (bu arada malzemelerimi de sabah ayarladığım için elime ne geçtiyse koydum çantama, çok özenli ve yeni ürünler ekleyemedim, tekrar bir edit gerekebilir yazıma:)) :

Urban Decay - Naked Basics
Maybelline- Eye Liner
Loreal - Lumi Base
Rimmel London - BB Cream
The Balm - Time Balm Concealer
The Balm - Cabana Boy
The Balm - Mary Lou
The Balm - Mai Billsbepaid
The Balm - Amanda Kissmylips
MAC - Hang Up
Essence - Eye Base
Maybelline - Highlighter
Flormar - Smoky Eyes
Maybelline - The Falsies
Alix Avien - VolumPlus
Essence/The Balm/Ecotools - Fırça

Sevgiyle kalın...


Share this:

, ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder