Ürün incelemesi#11: Maybelline Rujlarım



Merhabalar,

1 Mart itibariyle başladığım diş tedavisinden sonra renkli rujlara yöneldim. Burada görmüş olduğunuz "590" benim aldığım (renkli) ilk rujum! O nedenle bende yeri çok ayrıdır Maybelline rujlarının; özellikle 590'ın:)


590'ın bu kadar güzel çıkması, yani sürümünün kolaylığı, kokusu, duruşu ve kalıcılığının iyi olması beni diğer rujlarına yöneltti. 590'dan sonra 535 "hard red" ini aldım. Baya baya ben buradayım diyen bir ruj. Günlük hayatta hafif sürümde çok renk vermese de gece kullanımı için ideal olduğunu düşünüyorum. Toplanma, birikme ve dudağa dolma yapmıyor. Eğer güzel bir kırmızı arayışı içerisindeyseniz tavsiye ederim.


210 ise tam bir "nude" ruj, dudağımda varlığı yokluğu belli olmayan, sağlıklı bir görünüm veren güzel kokan bir ruj. Hepsini ayrı ayrı çok severek kullanıyorum.

Kokusu o bildiğimiz ruj kokusu. Ne kırmızı meyve kokusu var ne de içerisinde kullanılan maddelerin kokusu. O bildiğimiz saf ruj kokulu bu güzellikler.

Eğer denemek istiyorsanız, arada indirime giriyorlar, zaten normal fiyatı max 9 TL gibi bir şeydi. Yoksa elinizde mutlaka bir adet edinmelisiniz.


Sevgiyle kalın...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

10 yorum:

  1. 535 ten alacağım rengi cok güzelmis

    YanıtlaSil
  2. İşte bu ya bu rujları o kadar çok merak ediyordum ki bir türlü almaya cesaret edemiyordum :)210 ve 590 ı not ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemesin tatlım :)

      Sil
    2. hala yüzde 25 indirim var yarın bi bakayım :) evde ruj stoğum oldu zaten :)

      Sil
  3. That's Mauvy'yi almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. bende de p.red ile mauvy var, burgundy yi alacağım en kısa zamanda,hoşmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bir bordo rengi, zaten genelde 7-8 lira oluyor fiyatları mat ve simsiz ruj bulma konusunda çok sorun yaşıyorum. Bu üçü de çok güzeller cidden**

      Sil