Ürün İncelemesi#8: The Balm Mai Billsbepaid

Merhabalar,

Dün Anneler Günü indiriminden aldığım bu nude ruju tanıtmak istiyorum size. Tam bu şekilde dudak rengimde bir ruj arıyordum ne zamandır. 4 tane Gratis gezdim sonunda Bağdat Caddesi'ndekinde gördüm ve kaptığım gibi kasaya gittim. Tam dudak rengimde olan bu rujun sürülüşü ve kokusu mükemmel! Kokusuna öldüm bittim resmen. 

Eğer dudak renginizde bir ruj arıyorsanız ve uygun fiyata sahip olmak istiyorsanız düşünmeden alın bence. Fiyat: 10TL


uzge: Bir not yazmıayı unutmuşum o nedenle bir edit yapmak zorunda kaldım! Bu ruj benim dudaklarımı yaktı, sizde de böyle bir durum var mı? Sanırım dudak dolgunlaştırıcı özelliği var ancak ben yakmasından başka bir büyütme tarzı durumla karşılaşmadım... 

Sevgiyle kalın...

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. su ruju bi ben alamadim herhalde ne zaman gitsem yok.gule gule kullanin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 3. gittiğim Gratis'te bulabildim. İmkanın varsa dolaş ve bence al:)

      Sil
  2. Güle güle kullan. Ben de Ima godkisser ı aldım ruj olarak oda yakıyor. Dolgunlaştırıcı etkisi var. sevgiler..

    YanıtlaSil