Eylül Favorileri / September Fav

Merhabalar,

En sevdiğim mevsimin ilk ayını bitirmiş oluyoruz gün itibariyle. Bana deseler sen hangi mevsimsin? Direk cevabım "sonbahar" olur. Ben kış insanıyım ama sonbahar benim için bambaşka. Nedeni bilinmez...

Hi,

Today i'm going to talk about my September fav. September is my fav month of the year and fall is my biggest season of the year. I don't know why, but it is :)


Şimdi gelelim bu en sevdiğim ayda en çok elimin gitti ürünlere.
Now, lets see what I used most of this month.


The Balm - Balm Jovi
Revlon - Brow Kit
Golden Rose - Cat Walk mascara
MAC - Riri WOO
Estee Lauder - Double Wear concealer
Essence - 08 Red Blush lip liner
Flormar - Lash Lift
MAC - Black eyeliner
MAC - Liner
Benefit - Erase Paste
Sleek - Flushed Blush

Sevgiyle kalın... Stay with love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Oh may gat :) balm joviye dicek laf zaten yok şu Cat Walk mascara yıda bi deneyemedim gitti be ezo =}}

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cat walk Zuhal sayesinde tanıştığım ve beğendiğim bi maskara oldu :)

      Sil
  2. benim gibi kış insanları görünce çok mutlu oluyorum :) ve flushed çok harika görünüyor :)

    YanıtlaSil