Ürün İncelemesi#61 : MAC Treasure Hunt Paint Pot

Merhabaalar,

Bugün ki konuğumuz MAC'in Treasure Hunt Paint potu. Ben bunu gümrük malları satan mağazadan 2-3 ay önce almıştım ancak kullanacak yer bulamadığımdan dolayı bir süre çekmecemde kaldı. Ancak Eylül'ün neredeyse bitecek olmasıyla birlikte, sonbahar aylarında günlük makyajımda az da olsa kullanmaya başladım.


Çok güzel ışıltı veren bir bej rengi. Her rengin altına baz olarak kullanıp, koyu renkleri açmak için de kullanabilirsiniz. Tek başına kullandığınızda ise inanılmaz güzel bir ışıltı veriyor gözlere.


Azıcık Treasure Hunt, hafif bir eyeliner ve crease bölgesine güzel bir konturlemeyle bakımlı ve yakıcı gözlere ulaşabilirsiniz :) [Biraz reklamvari mi oldu ne:))]

Kalıcılık olarak, çok yağlı olmayan göz kapaklarımda ben silene kadar kaldı, yaklaşık 8-9 saat. O yüzden benim gibiler gönül rahatlığıyla kullanabilir. Ben bunu 5 TL gibi bir fiyata almıştım. Ve tanıdığım birine dezenfekte ettirdim. Yani direk kendi başına gidip MAC'ten bunu alır mıyım? Pek sanmıyorum. Bunu değil, hiç bir paint pota o kadar para vermem şahsen. Ama bu kadar uygunken alıp denememek olmazdı :)


Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder