Ürün İncelemesi#59 : MAC Prep+Prime Recharge


Merhabalar,

Bugün sizlere videolarımda sıkça kullandığım ve sonunda yazmam gerektiğini düşündüğüm MAC'in yüzdeki pigmentlarını dengeleyen bazından ve correctorundan bahsedeceğim.


Normalde gidip alsam bu rengini almazdım, NC45 için tek başına uygulanabilen bir ürün bu, ancak ben bunu Gümrük Malları satan yerden aldım. Aslında amacım denemekti. Normalde olsa Recharge değil de Neutralize rengini alırdım. Hem tek başına kullanırdım hem de istediğim dengeli görüntüyü elde ederdim. Ama sanırım bunu bitirince bir MAC alışverişi yaparsam alabilirim :)


Ben fondoten öncesi baz olarak hem rengimi eşitlesin hem de fondotenimi daha güzel göstersin diye uyguluyorum. Şimdilik memnunum ve içindeki ürün neredeyse full dolu. 1 sene daha idare eder diye düşünüyorum :)

MAC'lerden 92TL'ye satın alabilirsiniz.

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Gümrük malları satan yere çok hevesleniyorum şöyle açılmamış bir şey bulsam belki diye (aşırı takıntılıyım hayatta tanımadığım birinin kullandığını kullanamam) ama sonra aklıma sen geliyorsun ve muhtemelen orada yine hiçbir şey kalmadığını düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok güzelim ben uzun zaman oldu gitmiyorum :) Gitmeyi de düşünüyorum :)

      Sil