Ürün İncelemesi#57 : Darphin Fard A Paupieres Aquarelle #31

Merhabalar,

Bugün sizlere son zamanlarda severek kullandığım ve daha önce hem elimde olmayan bir renkten hem de daha önce kullanmadığım bir markadan bahsedeceğim.

Darphin'i ben daha çok krem ürünlerinde duydum. İlk defa bir makyaj ürününü deneme fırsatı buldum bu yüzden de heyecanlıyım açıkçası.


Kabının görüntüsünü çok beğendim, eskiden içinden çikolata çıkan o paketlere benziyor :) İçerisinden çıkan da o çikolata kadar mutlu eden bir şey benim için:)


Bobbi Brown etkinliğinde koyu mürdüm rengini kullanmışlardı. Ve ben göz kapağımda o rengin duruşunu çok beğenmiştim. Bu bir mürdüm değil elbette ama mora bu ara bayılmaya başladım.


Pigmentasyonu çok mükemmel değil yalnız. Parmağıma 2-3 kere de aldığım ürün bu kadar oluyor ancak. O parmağımı da elime sürünce renginin nasıl açıldığını görüyorsunuz. Far bazıyla da çok değişmiyor açıkçası. Ama karıştırma yapacaksanız dikkatli olmanızda yarar var. Çünkü uçup gitme olasılığı çok fazla.


Aranızda Darphin'in renkli kozmetiğini kullanan var mı? Siz nasıl buluyorsunuz?

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder