#aysegulsautmnevent Bakım Sponsorları

Sponsorları bir kaç yazıya bölme nedenim, fazla fotoğraf içeren yazıları sevmiyor oluşum. Hiç bir firmaya da haksızlık etmek istemediğim için, toplu fotoğraf çekmek yerine de her firmaya yer vermek istiyorum. Bazı istisnalar oluyor tabii bu şekilde olan firmalardan da özür diliyorum.

Bu yazımda da bakım ürünleriyle yanımızda olan firmalardan bahsedeceğim, daha önce denediğim ve denemediğim ürünler de var, her firmaya da ayrı ayrı çok teşekkür ed

Fulser

Fulser'e rahatlatıcı bacak kremi için teşekkür ederim. Daha önce M.Asam fondoteni denemiş ve hatta bitirmiştim. Elimde bu şekilde Almanya'dan gelen bir krem vardı, bana kokusu ve yapısı onu hatırlattı. Daha çok ağrı kesici olarak kullanılsa da bahsettiğim krem, bu krem de gerçekten bacaktaki yorgunluğu almada başarılı.


Rituel de Beautérituel'e ise özellikle burun açıcı bant için teşekkür ediyorum ^.^ Evde neler çektiğimi bir ben bilirim :)
 
Splat

Splat ise, daha önce çokça incelediğim, çok sevdiğim ve severek kullandığım bir diş macunu. En sevdiğim yeşil çaylısı geldi, elimdeki de bitmek üzereydi çok teşekkürler :)

Moshos Garden

Instagram üzerinden sıkı takipçisi olduuğum bir marka Moshos Garden, ürünlerini ilk defa deneyeceğim ve ayrıntılı bir yazı yazmayı düşünüyorum. Özellikle bu tip bakım ürünlerinin doğal olmasını çok beğeniyorum. Instagram üzerinden de paylaşımı yapacağım elbette.

Dermadolin

Dermadolin bize içi baya dolu bir paket göndermiş. Şampuandan kreme, losyondan bakıma kadar dolu dolu ürünler var. En kısa zamanda yorumlamayı düşünüyorum. Tabi bu tarz ürünler bir süre kullanım sonrasında kendini belli ediyor ancak hakkında fikrim oluştuğu an paylaşacağım.

Büyülü Saçlar - Bebak

Ayşegül'ün etkinliğine gitmeden önce bazı sebeplerden dolayı sabah saçımı kuaförde yaptırmak zorunda kalmıştım, daha önce hiç gitmediğim bir kuaföre gittim ve saçımda ilk defa Matrix ürünleri kullanıldı. Etkinlikte de Büyülü Saçlar sitesinin Matrix ürünü gönderdiğini görünce de nasıl şaşırdığımı tahmin edersiniz. Tamamen algıda seçicilik :)

Ve Bebak bize, vücut kremi ve Acıbadem Sütü göndermiş, teşekkür ederim.

Son bir yazım daha kaldı, o yazımda da bakım ve renkli kozmetik dışındaki sponsorlarımızdan, el emeklerinden bahsedeceğim.

Okuyan herkese ve firmalara çok teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Bloglarda bir ödül furyası başladı.Benim ödüllerimden birisi de senin için :)
    http://buraliolmayanlarlokali.blogspot.com.tr/2014/10/benim-de-dart-odulum-var.html

    YanıtlaSil