#aysegulsautmnevent Kozmetik Sponsorları

Merhaba,

Cumartesi günkü etkinliği kategori halinde yazmaya karar verdim, hem görsel olarak hem de bu şekilde daha fazla üzerine değinebileceğimi düşünüyorum. Çoğu ürünü de kullanmaya başladığımı ve yakın zamanda yazılarını yazacağımı da belirtmeden geçmeyeyim :)

Watsons

Bloggerların sevgilisi Watsons yine bizi unutmamış ve içerisinde yeni ürünlerin bulunduğu bir paket göndermiş. Kate Moss'un 30 numaralı rujunu pazar gününden beri her gün kullandım, koyu renk ruj sürmeyi özlemişim. Yakında da ayrıntılı inceleyeceğim. 

CND

CND Vinylux 1 haftaya kadar kalıcı ojelerini son bir kaç zamanda vloggerlarda görüp, denemek istiyordum. Özellikle bazı köklü kuaförlerde satıldığını da öğrenince aramaktan vazgeçmiştim. İlk defa deneyeceğim ve kalıcı bir ojemin oluşuna ayrıca çok sevindim. Muhtemelen en kısa sürede Instagram hesabımda olacak :)

Faberlic

Faberlic aşkımı bilmeyen var mı? Daha önce şurada elimdeki tüm Faberlic ürünlerini incelediğim bir video çekmiştim. Bizi yine yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ediyorum. Çilekli ürünler haricinde diğerlerini çok ama çok severek kullanacağımı biliyorsunuzdur :)

Sephora

Sephora'nın daha önce 1 yada 2 kez sponsor olduğunu görmüştüm etkinliklere bu yüzden de ayrıca çok sevindim. Ayşegül gerçekten çok güzel bir iş başarmış bence :) Sephora bize kendi ürünlerinden, OPI ve dünyaca ünlü Glam Glow deneme maskesinden göndermiş. Nasıl sevinmeyeyim ki şimdi?

Note

Note bize fondoten göndermiş. Daha önce diğer ürünlerinden denemiş ve çoğunu beğenmiştim. Bu fondoten biraz koyu ancak krem kontur için sanırım bire bir olacak :) 

Pink Black Beauty Care

Nevra yani nam-ı diğer pinkblackbeautycare'de bizi yalnız bırakmadı. Hem bizzat aramızda oldu hem de cömert bir paket verdi bizlere. Eskiden Nevra Instagram üzerinden satış yapıyordu sadece ancak yakın zamanda internet sitesini kurdu ve online olarak da satışa başladı. Instagram'a özel olarak indirimleri devam ediyor ancak özellikle online alışveriş sevenlerin mutlaka bir kere bakması gerektiğini düşündüğüm çok güzel bir siteye sahip. Teşekkürler kuzum!

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Merhaba birşey sormak istiyorum, ürünlerin sponsorluğu nasıl alınıyor nasıl size ürün gönderiyorlar bunun için ne yapılmalı? Teşekkür ederim

    YanıtlaSil