Benri || Kuru Şampuan & Renkli Saç Spreyi

Merhabalar,

Yaklaşık 1.5 ay kadar önce Gratis tarafından deneyimlemem için gönderilen ve benim henüz fırsat buluğ yazabildiğim 2 ürün bugünkü konuğumuz.


Öncelikle kuru şampuandan bahsetmek istiyorum, saçlarım kalın/kuru/kalın telli, bu nedenle biraz daha değişik bir yağlanma yaşıyorum saçlarımda. Kuru şampuan olarak daha önce başka bir markayı denemiş ve memnun kalmıştım. 2. olarak Benri markasının kuru şampuanını denedim ve yine memnun kaldım. 
Saçta beyaz pudralar bırakmıyor.
Yağ emişi biraz az olsa bile, 1 günlük sizi kurtarıyor.
Saçta kendini belli etmiyor.
Hacim vermesi biraz zayıf, sıktıktan sonra şekil verirseniz daha iyi bir sonuç alırsınız.
Kokusu ise muhteşem! İnsanın sıktıkça sıkası geliyor.


Şimdi gelelim beni en çok heyecanlandıran ancak bir o kadar da bozguna uğratan renkli saç spreyine. Bendeki rengi pembe, saçlarımda da hafif kızıllık olduğu için, aşağıdaki fotoğraflarda da görebileceğiniz gibi çok büyük bir fark yaratmadı. 


4-5 kere kullanıp denedim, her seferinde saçımda maksimum yarım saat kaldı. Ayrıca son olarak bu fotoğrafları çekerken de ürün bitti. Yani küçük boy anlarım ama, bu kadar çabuk bitmesini beklemiyordum. Kuru şampuandaki gibi güzel bir kokusu var. Boya kokmuyor, en güzel yanı da bu olsa gerek.

Kısacası benim 2 ürün arasında en beğendiğim kuru şampuan oldu.

Teşekkürler Gratis.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Kuru şampuanın renklisini denedim sevdim ama erkek parfumu gibi kokmasa iyiydi :/

    YanıtlaSil
  2. Cabuk bitmesi kötü olmus, en az bir kac kere kullanacak kadar icinde olmali bencede. Belki siyah saclarda daha cok belli oluyordur :)

    YanıtlaSil