#mybkevent || Ulric de Varens

Merhabalar,

Bugün yine sevdiğim bir markadan bahsedeceğim sizlere. Daha önce #sendeinceldavet etkinliğinde bizzat tanışma fırsatı bulduğum Melis Hanım ile iletişime geçtiğim gibi beni kırmayarak #mybkevent katılımcılarına da birer adet parfüm göndereceklerini söyledi. Gerçekten çok severek kullandığım bir marka olduğu için ayrıca çok sevindim. Hatta bir başka kokuyu da şuradaki yazımda sizlerle paylaşmıştım.


Her zaman söylediğim gibi koku tarif etmekte çok başarısızım, yine sitelerinden aldığım koku tanımıyla sizi baş başa bırakıyorum, daha sonra da kendi fikirlerimi paylaşacağım ^.^

Rêve de Varens
Çiçeksi, Meyvemsi, Musk notaları
Bu koku, kadının feminen doğasınının izlerini işler. Baş notaları turunçgillerin parıldayan etkisiyle açılır, ardından neşeli meyvemsi notalar yerini alır. Çiçeksi kalbi, hoş ve narin çiçeklerle rafine ve sofistike birhava yaratır. Alt notaları Sandal ağacı ve Patchoulinin sıcak etkisine yoğunlaşır. Rêve de Varens çıkış yılı : 2013.  

Şekerli bir kokusu var bana göre, biraz ağır geliyor bu sıcak yaz aylarında ancak bu tamamen kişisel bir sonuç olduğu için beni çok dinlemeyebilirsiniz. En iyi sonucu tabii ki kendiniz gidip kokladığınızda ve teninize değdiğinde değişen sonuçla görebilirsiniz. Bu ay sonu muhtemelen bitenler de göreceksiniz çünkü neredeyse yarıladım. Çok severek ve kokusuna doyarak kullanıyorum.

Yine çok severek kullandığım Mini Love'dan sonra en çok sevdiğim parfüm oldu. Her zincir mağazalara gittiğimde Mini Love'a bakıp istediğimi bulamıyordum. Şimdi ise bana resmen alternatif çıktı. Bir süre UDV parfümleri kullanacağımı açık yüreklilikle söyleyebilirim.

Teşekküler UDV, teşekkürler Melis Hanım :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

1 yorum: