#mybkevent || Pastel

Merhaba,

Bir kaç gün ara verdim, bunun nedeni gerçekten son zamanlarda yaşadığım yoğunluk. Bugün de çok yoğun bir gün yaşıyorum ama artık daha fazla bloğumdan ayrı kalamadım. Bir kaç kelime de olsa paylaşmak, yazmak ve rahatlamak istedim.

Bugün ki konuğum ise, Pastel! Pastel'de blogger dostu olan firmalardan yine bize yeni çıkan serilerinden ürünler göndermişler. Nasıl mutlu oldum ve kullanırken nasıl mutlu oluyorum anlatamam. Şimdi gelin kısa kısa bakalım, sonra ayrıntılarına gireceğim.


Paketin içerisinde bizleri 4 ürün karşıladı, 3 tanesi yeni çıkan seriden 1 tanesi de yani rimel olan zaten uzun zamandır severek kullandığım rimel. Rimelin yazısı ayrı gelecek, bu yüzden ona şimdilik hiç girmiyorum.


Yeni çıkan ve benim aşkım olan mat rujların 557 numarası. Çok tatlı bir pembe. Aşırı pigmentli olduğu için fazla sürdüğünüzde "ben buradayım" diye bağırsa da kararında uygulamak çok güzel sonuçlar veriyor. Aşağıda gün ışığında çektiğim fotoğrafı bulabilirsiniz.


Yeni çıkardıkları seri demiştim, bunlardan en çok ilgimi çeken tabii ki nude oje serisi oldu. Benim gibi makyajda özellikle kahverengi tonlarını sevenler bunun ne demek olduğunu çok rahatlıkla anlayabilirler diye düşünüyorum :)

İlk rengimiz "Rose", adından da anlaşılacağı gibi pembe alt tonlu bir nude. Kalıcılığı ve elime verdiği temiz görüntüyü çok beğendim.


Bir diğeri ise, "Naked". Sarı yani soğuk alt tonlu bir nude. Rose'u Naked'e göre bir tık daha fazla beğendim çünkü Naked biraz daha ben buradayım diyor.


İkisi de opaklığını 2. katta veriyor, e bence bu da çok normal. Diğer renklerini de deneyeceğim.

Pastel'e katkılarından dolayı çok teşekkür ederim :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Nude serisini çok merak ediyorum. En son Watsons a gittiğimde sadece bir tane nude oje vardı =/ Bulduğum yerde gerçek nude ojemi bulup arayışıma son vericem inşallah :)

    YanıtlaSil