#mybkevent || Elite World Hotels

Merhabalar,

Elite World Hotels Taksim'de geçtiğimiz Cumartesi günü çok güzel bir akşam yemeğine gittik. Burçin sayesinde etkinliğime sponsor olan ve ben hariç 2 kişiye 2 kişilik yemek hediye eden Elite World Hotels'i denemesem olmazdı. Etkinliğe katılımı ve güzel yemekleri için çok teşekkür ederim.

Yine bol fotoğraflı bir yazı ile karşınızdayım, umarım sıkılmadan okur/fotoğraflara bakarsınız.

Öncelikle sanırım blogta 2. kez yaptığım bir "ne giydim" köşesi yapıp, sizi hemen ayrıntılarla baş başa bırakacağım.


Pantolon/Çanta - Bershka
Gömlek/Ayakkabı - LCW

Otel Taksim'in Dolapdere tarafında, ilk başta yerini zor bulacağımızı düşünsek bile, çok güzel bir yaya sokağı içerisinde, serin ve ağaçlıklı bir yerde. Tamamı camekanlı olduğu için de dışarıyı görmeniz mümkün. 



Elite World Hotels Taksim'de The Brasserie restorandaydı yemeğimiz, hemen otelin ana kapısından girince sağdaki minik bir restoran. Toplam 10-11 masası olan, Ramazan ayına özel olarak dekora edilmiş samimi bir ortam.


Ramazan'a özel dekore edildiğini yazımın başında belirtmiştim, işte içerisinden bir kaç görüntü; 



Yemeğe annem ile gitmek istedim, uzun zamandır ( Gezi Park'ı zamanından beri, hep gitmek istiyorduk, hazır gitmişken Gezi Park'ında da bir çay içtik, yeşilliği, oksijeni ve direnişimizin nedeni bir kez daha anladık!) gitmiyorduk birlikte, çok güzel geldi ikimize de, beni yalnız bırakmadığı için de anneciğime çok teşekkür ederim. Onun da bir blogu var artık! O da bir blogger! Bloğuna bakma isterseniz de sizi şöyle alayım :)




Bizimle içeriye girdiğimiz andan itibaren çok sıcak kanlılıkla ilgilenen, güler yüzlü Duygu Hanım'a da çok teşekkür ederiz. Resmen günümüzü güzelleştirdi.

Alakarte menüden dilediğimizi seçebileceğimizi söyledi Duygu Hanım, biz de abartmayalım dedik ama gelen tabakların boyutu cidden çok büyüktü, çok fazla doyduk. Tahmin etmiyordum açıkçası. Şimdi neler yedik, onlara bakalım.

Annemin alerjik durumundan dolayı uzun zamandır keçi peyniri tüketiyoruz, bu yüzden de onun için özellikle keçi peynirli cevizli bruschetta sipariş ettik. Gerçekten özellikle peynirin lezzeti bir harikaydı.


Mevsim salatası vazgeçilmezimiz zaten, kırmızı lahanaya da bayılıyorum < 3


Ana yemek olarak annem Pirzola ben ise Nex York Steak aldım. Aslında kırmızı eti hiç sevmem, çok nadir yerim ancak lezzeti, özellikle de üzerindeki sosun lezzeti muhteşemdi. Etim biraz çok pişmişti belki ama gerçekten beğendim.



Ailecek de tatlı hastası değiliz, o yüzden tek tek söylemek yerine, ortaya Türk Tatlı tabağı söyledik, bu da Duygu Hanım'ın önerisinden biriydi. Tüm tatlıların altında "kırmızı meyve şerbeti" olduğundan ve ben de "kırmızı meyve"ye karşı pek sevgi dolu olmadığımdan dolayı, üstlerini yiyebildim. Özellikle de baklavaya bayıldım. :)


Ramazan Ayı boyunca The Brasserie'de seçmeli 2 çeşit iftar mönüsü bulunmakta, dilerseniz bir gün uğrayın. :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

9 yorum:

  1. afiyet olsun tatlım, annenin blogu da pek güzelmiş, selamlar

    YanıtlaSil
  2. İstanbul'a geldiğimde beni de götürmeni istiyorum :)
    Anne - kız çok tatlısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, sen gel mutlaka götürürüm :))
      Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  3. Anne kız harika görünüyorsunuz...
    Annenin bloğu da harika hemen takibe aldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzumm çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni:*

      Sil
  4. Biz de Van'daki Elite World'de kalmıştık ve yemekler harikaydı. Hala aynı şef orada mı bilmiyorum ama gerçekten çok iyiydi. O kadar çok yiyip o kadar çok övmüştük ki şef masamıza gelip bize jest yaptı. Umarım Elite World şeflerinin kıymetini biliyordur :D

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım size çokk tatlısınız canım benim:)

    YanıtlaSil