#mybkevent || Reçete.com

Merhabalar,

Recete.com'u daha önce duymuşmuydunuz bilmiyorum ama bugün duyacağınız kesin! Etkinlik zamanı sponsor arayışındayken tanıştım recete.com ile. Etkinlik olmadan önce de iş arkadaşımın ufak çaplı bir alışverişi oldu ve çok memnun kaldık.


Şimdi gelin bizim için gönderdikleri kocaman paketten benim payıma düşenlere.


İçerisinde tam boy Bioderma ürünlerinin bulunduğu kocaman bir paket yollamışlar. Bununla kalmayıp deneme boy ürüne boğmuşlardı bizi. Ben de katılan herkes kullanabilsin diye, etkinlik gününden önce mail atıp cilt tiplerini öğrendim kızların ve gelen Bioderma'ları cilt tiplerine göre ayırdım. Umarım faydalı olmuştur çünkü herkesin memnuniyetle kullanmasını diledim. Benim de payıma (daha doğrusu cilt tipime göre) bu yukarıda gördüğünüz muhteşem 5'li düştü. İnce ayrıntılara zaman içerisinde gireceğim için kısa kısa değinmekle yetineceğim.


Bioderma'nın bu onarıcı kremini daha önce hiç görmemiştim ve şu anda cildimde yer yer kırmızılık ve kalıcı sivilceler olduğu için denemeye karar verdim. Olumlu olumsuz fikrim henüz oluşmadı, oluştuğunda bunu paylaşacağım çünkü eğer vaat ettiği sonuçları veriyorsa gerçekten muhteşem bir ürün olabilir. Göreceğiz.


Payıma diğer düşen ürünler ise zaten çok severek kullandığım, özellikle de mini boyu ile tam çantaya atıp çıkmalık Bioderma Sensibio H2O, hakkında daha başka ne diyebilirim ki:)

Uriage yüz yıkama jeli, kullandım bitti bile :) Genel olarak yüz yıkama jelleri benim cildimi anında kurutuyor. Bunda öyle bir sorunla karşılaşmadım. Temizlemesi normal, çok değişik bir etkisini görmedim maalesef.

Caudalie markasının toniğini kullanıyorum, el kremini ilk defa denedim. Kokusu şekerli, kalıcılığı ve etkisi ise mükemmel. Yapış yapış bir etki bırakmıyor. Hazır aklıma gelmişken, bir kez daha süreyim bari :)

İçerisinde kullandığınız ürünler var mı? Yada daha önce recete.com'dan alışveriş yaptınız mı?

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. caudalie el kremini çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Caudalie markasını denemeyen bir ben kaldım püü bana :P güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil