Ağustos ve Eylül Favorileri


Son iki aydır neredeyse her gün kullandığım ürünleri anlatmak istiyorum bugün. Ağustos için ayrı bir yazı yazmamamın da nedeni aslında bu. Eylül ve Ağustos'u birleştirip yazma kararı aldım. Bu ay sonuna kadar da başka ürün kullanacağımı sanmıyorum ancak Ekim itibraiyle yeni ürünleri denemeye başlayacağım ve büyük bir değişiklik yapmış olacağım. Şimdilik bende göremeye alışkın olduğunuz ürünleri kısa kısa bir kez daha anlatacağım. Detaylı yazılarını sol üst köşeden aratarak ulaşabilirsiniz.

Urban Decay - Naked Basics : Sanırım hakkını vererek kullandığım tek far paletim. Faint isimli farın dibini çok önce görmüştüm bu son iki ayda hiç kullanmadım diyebilirim. Ne gölgeleme yaptım ne de ağır renkler kullandım. Tek kullandığım renkler baştan 2. ve 3. olan W.O.S ve Foxy rengi oldu. İki rengi parmağımla karıştırarak sadece göz kapağıma uyguladım. Hem rengi eşitledi hem de aydınlık bir görüntü verdi. Göz makyajım sadece bu ikisinden oluştu tüm iki ay boyunca.

NARS - Laguna & Orgasm : Bu paletten de sadece allık kullandım. Bu kadar uzun kullanmama rağmen üzerinde en ufak bir değişiklik yok. Gerçekten evladiyelik bir ürün. İçerisinde ki altın yansımaları sayesinde yüze değişik bir görüntü vermesini seviyorum. 

NARS - Duo Concealer : Bunu uzun zaman kullanmaya kıyamadım. Ancak yaz gelmesiyle birlikte rengim değiştiği için her iki rengi karıştırarak kullandım. Öncelikli olarak açık olan sağ taraftaki rengin dibini gördüm, şimdi ikisi de dipte. Yine de uzun süre gider diye düşünüyorum. Sevdiğim, kapatmasını beğendiğim bir ürün ancak maalesef çizgilere dolma sorunu yapıyor.

Essence - Clear Eyebrox&Lash Gel : Bu ürünü son zamanlarında sevmeye başladım. İlk başlardaki ıslak görüntüsünü bıraktı ve kaşlarımı sadece sabitleme görevi gördü. Genelde baktığımda içerisindeki sıvı kısmı bitmemiş oluyor ancak benimki neredeyse bitti. Yanlış mı kullanıyorum acaba diye düşünmedim değil.

Rival de Loop - Brow Pencil : Kaşlarda kalemi seviyorum ben, far kullanmayı çok denedim ancak elim hep kalemlere gitti. Bu nedenle bir süre daha kalemle devam edeceğim. Hem pratik hem hızlı hem de daha doğal sonuç verdiğini düşünüyorum.

the Balm - Mary Loumanizer : Kendi oluşturduğum paletten sadece bu aydınlatıcıyı elmacık kemiklerimin üzerine, burun üstüme ve dudak üzerime uyguladım. Kaş altı, göz pınarı neredeyse hiç aydınlatmadım.

Oriflame - The One Eyeliner Stylo : Elime geçtiğinden beri çok severek kullandığım hala siyahlığını, keçe ucunu ve performansını koruyabilen çok güzel bir ürün. Bittiğinde tekrar alacağım nadir ürünlerden.

Oriflame - Volume Build Maskara : Kirpikleri ayıran, günlük kullanıma uygun bir rimel. Çok büyük etkileri olduğunu söyleyemem ancak gün boyunca akmıyor ve kirpikleri tek tek ayırıyor.

Sizin son zamanlarda kullanıp memnun kaldığınız ya da kalmadığınız ürünler neler?


Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. nars kapatıcılardan bende memnunum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bittiğinde radiant creamy'i deneyeceğim ben de :)

      Sil
  2. bayiliyorum bu postlara, hep yeni iyi ürünler tanimis oluyorum süper fikir oluyor :D Bende senin gibi tekli farlarimi ayri bir kaba yerlestiriyorum, pek sevmiyorum tek tek olduklari zaman :) Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana bayılıyorum o ne olacak :)
      Gerçekten yeni palet yapmak çok daha güzel ve eğlenceli oluyor :)

      Sil