Wet'n Wild Nutty Tekli Far

Wet'n Wild - Nutty

Wet'n Wild ilk Türkiye'ye geldiğinde ben de herkes gibi Comfort Zone peşindeydim. İlk bir hafta hiç bir yerde bulamadım. O sıralar iş arkadaşım da Comfort Zone açlığımı dindirmek için bana Nutty isimli bu tekli farı hediye etti. İlk gördüğümde çok güzel bir toupe rengi olduğunu düşündüm. Ancak elimi sürüp baktığımda renginin çok değişik olduğunu anladım.

Wet'n Wild - Nutty

Değişik renkten kastım ise, paketinde görünen kahverengimsiden çok farklı, sheer gibi duran ve göz kapağına sadece sim gibi bir görüntü bırakmasıdır. Asıl kahverengilik ya fırçada kalıyor ya da parmağınızla uygularsanız parmakta kalıyor. Rengini tam vermemesinden kaynaklı olarak ben parmak ile uygulamayı tercih ediyorum. Aşağıdaki fotoğrafta, fırçayı MAC Fix+ ile ıslattıktan sonra uygulanmış halini görebilirsiniz. Bu şekilde biraz daha metalik ve pigmentli duruyor.

Wet'n Wild - Nutty

Her zaman Fix+ ile uygulama yapmayacağımdan dolayı bu farı kullanmanın bir anlamı olduğunu düşünmüyorum. Gerçekten kabında gözüken rengi verseydi eğer kesinlikle tavsiye edebileceğim bir far olurdu ancak bu kadar zahmetli bir farı açıkçası önermem.
Farı temizlediğinizde pamukta aşırı bir kahverengilik görüyorsunuz. Gözde de aynı şekilde durmasını çok istedim. Bu far ışıkta renk değiştirdiği için sevilebilir ancak uygulaması zor olan bu farı ben günlük hayatımda kullanmam.

Wet'n Wild - Nutty

Bu makyajımda kullandığım diğer ürünler, Artistry rimel, Oriflame Eyeliner Stylo, NARS Orgasm allık ve MAC Velvet Teddy ruj.

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Ben bu farın verdiği rengi seviyorum. Bence sana da yakışmış.

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışmış size, ayrıca çilli olmanız da çok yakışıyor <3 söylemeden geçemedim :)

    YanıtlaSil