Farmasi Matte #11

Farmasi Matte #11
Farmasi Matte #11

Farmasi markası özellikle son zamanlarda tüm blogger camiasında çok dikkat çeken bir marka. Hepimiz bir çok ürününü incelemiş, hakkında bir iki kelam bir şey yazdık. Mat serisinden bir ürünü henüz kullanmamıştım, son gelen pakette özellikle mat çıktığı için de ayrıca çok mutlu oldum. 

Mat rujları sevdiğimi her yazımda özellikle dile getiriyorum. Şimdi gelin bir de Farmasi markasının mat rujlarını inceleyelim.

Farmasi Matte #11

Bana gelen renk aslında zor bir renk, bunu kabuk ediyorum. Son bir kaç aya kadar kırmızı/bordo tonlu rujları çok rahat günlük hayatımda kullanabiliyordum. Son bir kaç zamandır da maalesef pek kullanamıyorum. Rujun tam rengini yakalayabilmek adına çok uğraş verdim, kendisi turuncu alt tonlu bir kırmızı, coral olarak isimlendirilen bir renk. Hem günlük hayatta kullanılması zor hem de sürüşü zor. Bir kaç kere silip, tekrar sürdüm. Düzgün sürebilmek ustalık istiyor.

Matlığı tam benim sevdiğim şekilde, dudakta kendini pütürlü hissettiriyor ve aynı zamanda da matlığından dolayı dudakta yapışkanlık bırakıyor. Bu öyle glosslarda olan yapışkanlık değil. Kalıcılığı ise hiç beklemediğim kadar iyi. Gerçi mat rujların çoğu kalıcılık konusunda çok başarılı oluyor. 

Dudak kusurlarını belli ediyor, tam örtücü değil. Tam kapatıcılık ve kendi rengini 3. katta veriyor. Genel olarak benim beğendiğim ve gece makyajlarımda kullanabileceğim bir ruj gibi duruyor. Eski cesaretim geri gelmez ise kırmızı ve türevlerine bir süre daha uzaktan bakacağım gibi duruyor.

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. ezgicim rujun matlığı çok hoşuma gitti sana da yakışmış ;)
    dudak kusurları ile ilgili yorumun için;
    acaba önce nemlendirici sürüp sonra uygulasak dudak daha pürüzsüz durur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dudağımda çil var, rujların genellikle kapatıcı olup olmadığını oradan anlıyorum :) Yoksa tabii peeling yapılması şart, yoksa çok kötü sonuçlar verebilir :)

      Sil