NYC Kissgloss Jay Walkin'Jam

NYC Kissgloss Jay Walkin'Jam

Lipgloss insanı olmadığımı her seferinde dile getiriyorum. Lütfen bu yazımı da bunu dikkate alarak okuyunuz.

Watsons'un göndermiş olduğu paketten çıkan bu gloss, normalde benim satın almayacağım bir ürün. Bu şekilde denemiş olmak, hem sizinle paylaşmak hem de bir kez daha şans vermek iyi oldu aslında. Şimdi gelelim hakkındaki kıt bilgilerime. "Kıt bilgi" dememin sebebi de glosslar hakkında yeterince bilgiye sahip olmamam.

NYC Kissgloss Jay Walkin'Jam

Yukarıdaki fotoğrafta orijinal rengini görebilirsiniz. Çıplak dudağa uyguladığınızda renk vermiyor. Aslında paketine baktığınızda renkli olduğunu düşünebilirsiniz ancak bir kaç kat uygulamama rağmen renk vermedi.

Paketin rengine baktığımda kırmızılığı koku bakımından beni çok korkutmuştu. Kırmızı meyve kokusu çıkacağını düşünüp öncelikle irkildim ancak tamamen şekerli sakız kokusunda, insanı rahatsız etmeyen bir kokusu var.

NYC Kissgloss Jay Walkin'Jam

2. fotoğrafta ise Revlon'un Soft Beige (yazısı için tıklayınız) rengi üzerine uyguladığımda rujun rengini daha da parlattı. Tek başına kullanmak yerine bir ruj üzerine uygularsanız daha iyi sonuç alacağınızı düşünüyorum. 

Son olarak değinmek istediğim konu ise, dudakta ıslaklık bırakması. İlk sürdüğünüzde yoğun bir yapı hissediyorsunuz, kesin yapış yapış olacak diye düşünmüştüm ancak bir süre sonra dudaklarınız o yoğunluğu emiyor ve hafif ıslaklık kalıyor. Saçlarınız rüzgarda dudaklarınıza yapışabilir.

Benim tercih ettiğim bir ürün olmamakla birlikte, eğer gloss sevenleriniz var ise fiyat/performans bakımından bir şans verebilirsiniz ancak ben kullanmam :)

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Ben de lip gloss insanı değilim sanırım.Bu ürünü almıştım ve hiç beğenmedim.Dudağım yapış yapış oldu sanki.Çok ağır bir yapısı var gibi geldi.Kokusunu da hiç sevmedim. Çok nadir ruj üstüne sürüyorum biraz o kadar.Bir daha da hayatta almam :)
    Biraz da kalitesinden kaynaklanıyor sanırım.Mesela The Balm'ın lip glossları hiç öyle hissettirmiyor. Gayet iyiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genel olarak hiç sevemediğimden dolayı hepsi aynı geliyor bana :(

      Sil
  2. Bence rujun üzerine uygulandığında daha bir albenisi oluşmuş. Tercih edilebilir bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, rujun rengini daha canlı gösterdiği kesin :)

      Sil