Benim Gözümden Taksim "Gezi Parkı"

Merhabalar,

Bloggerlar bugün yazmaya karar verdiler. Ancak benim hala içimden gelmiyor... İçimden gelmiyor diyorum ancak ne makyaj yapıyorum ne de bir şey alıyorum 10 gündür...

Ben yıllar boyunca bir siyasi partinin gençlik kollarında görev yaptım, haksızlığa karşı durdum, her seçim sonrası hüsrana uğradım, çok yıprandım. Yani benim bu duruşum sadece "Gezi Parkı" olayıyla sınırlı değil. Bende ki bu durumda yılların getirdiği birikim...

10 gündür sadece müşteriye gideceksem bir eyeliner sürüyorum, bir de dudak rengimde bir ruj. Ne fondoten ne kapatıcı ne de başka bir şey. Bu duruma gelmeyi istemezdim diyemiyorum çünkü sonucunda çok güzel şeyler olacağına hala inanmak istiyorum.

Astımım ve alerjim yüzünden günlerce Taksim'e gidemedim. Kadıköy'de direnmeye çalıştım. 8 Haziran'da artık dayanamadım ve bir Galatasaray'lı olarak Fenerbahçe ile yürüdüm. Bunlar da benim Gezi Parkı ve Taksim'den seçtiklerim.








Son olarak ise #direngeziparkı #direnankara #direntürkiye !!!

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder