Öğle Tatili Alışverişi #24 - #direngeziparkı

Merhabalar,

Öğle tatili attım kendimi sokağa, bir dürüm aldım elime yiye yiye mağaza gezdim sırf sıkıntım geçsin diye.

Sonuç yine aşağıdakiler oldu :/

İlk defa Yves Roches'in ürünlerinden deneyeceğim dün anneme bir kaç şey aldım ama kendime almamıştım. İndirimi kaçırmayayım dedim ve bir göz altı kapatıcısı/correcter aldım. 200 Clair rengi. Göz altı morluklarımda ne yaparsam geçmiyor, kara üzüm çekirdeği özlü sanırım bu göz çevresi kremini çok önerdiler, bende dedim ver abla yani seni mi kıracağım!?

Sonracığıma oradan çıktım Penti'ye gittim, Kadıköy Bahariye'yi bilenler bilir hepsi dipdibe! Oradan da 3 tane 5den yok gibi pantolon çorabı aldım, yazın vazgeçilmezimdir bunlar.


Penti'nin hemen yanında da Flormar var, bir bakınayım dedim yeni bir oje serisi çıkarmışlar, "Glitter" adı. 2 rengini deneyeyim dedim. Bir sarı bir de gri rengini aldım. Ben normalde flormar'ın bu koyu renkler için olan asetonunu kullanıyorum, hazır dibi görünmüş onu da aldım. Bu tırnak süsleri ise benim favorim zaten, kullanıyorum her zaman.

Ve son olarak NYC'nin de bu 4'lü far paletini aldım. Sanırım NYC'yi eve toplayacağım.

Sevgiyle kalın...

#direngeziparkı

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. NYC allıkları beğenmedim ama rujunu sevdim:)

    YanıtlaSil
  2. Bi ara ben çok sıkı yves rocher delisi idim. Sonra bir soğudum ki. Bedava hediyeniz var gelin alın diyorlar gitmiyorm. Sadece evidence parfüm ve yan ürünleri için gidiyorm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa denedim Yves Rocher'ı ama ben concealerına bayıldımm!

      Sil