Gümrük Ürünleri Mağazası Alışverişi #21 - #direngeziparkı

Merhabalar,


Belki biliyorsunuzdur, havayollayında unutulan ürünleri mağazalarda satıyorlar. Anadolu Yakası'nda 2 adet mağazaları bulunmakta. Bende arada gider bakardım bu sefer ilk defa kozmetik bölümüne bakayım dedim ve toplamda 52 liraya burada görmüş olduğunuz ürünleri aldım. Hepsi orjinal ve iyi durumdalar.

Smashbox primer - 10 TL : jelatini dahi açılmamıştı. Dış yüzeyini temizledim sadece.
Sleek Allık - 4 TL : Biraz kullanılmıştı, üzerini peçete ile sildim bence iyi yani :)
Lancome - Fondoten 10 TL : Tam benim rengim, kullanılmış ve kapağı yok ancak "cuk" diye oturan bir fondoteni kaçıramazdım. Pompasını, dışını, kapağını her yerini iyicene temizledim:)
MAC - Select Moisturecover NC30 - 5 TL : %10'u anca kullanılmıştır, rengi biraz koyu gibi ama henüz göz altımda denemedim. Hem fırçasını hem de kapak kısmını temizledim kurumasını bekliyorum.
MAC - 5TL : Fluid Liner : Sırf merakımdan aldım, bu da kullanılmamıştı. Sadece dışını temizledim.
MAC Paint Pot - Constructivist 5 TL : Bu fotoğrafta yok çünkü hiç kullanılmamış ama kurumuştu. Arkadaşıma verdim, içerisine medium gibi Inglot'un bir ürününü koyunca düzeliyormuş onu yapması için verdim:)
MAC Paint Pot - Tresure Hunt 6 TL : Bu da baya kullanılmıştı ancak yine iyi bir temizlikle yepyeni hale geldi kendisi :)
MAC Satin Cyber - 5 TL : Bunu da denemek için aldım, iyice temizledim, biraz peçete izi var tabii üzerinde 
Son olarak ise rengini beğendiğim için aldığım Make Up Store marka kaş kalemi, bu da 2 TL.

Daha bir çok ürün vardı ancak işe geç kalacağım için bakamadım. Tekrar bir ara uğrayıp diğer ürünlere de bakacağım. Kullandıkça da yorumlarımı yapacağım.

Normal fiyatlarından toplam 450-500 TL arasında değişen bu ürünleri 52 lira gibi bir fiyata almış olmam da beni ayrıca mutlu etti :)

Sevgiyle kalın...

#direngeziparkı #direnankara #direnadana #direneskişehir #duranadam



Share this:

, ,

CONVERSATION

22 yorum:

  1. Gule gule kullan canım. Nerede magazalari acaba tam olarak ve avrupa yakasinda varmi mağazaları. Ayrica internetten bakmak istesem ne olarak arayacagim. Bilgi verirsen sevinirim tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet siteleri olduğunu sanmıyorum, Kadıköy Hasanpaşa ve Fikirtepe'de mağazaları var. Başka yerde var mı diye ilk fırsatta sorar buraya da yazarım. "Şeval Gümrük Ürünleri" adı bir bakarsın yine de:)

      Sil
  2. Çok güzel verimli bir alışveriş olmuş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. hasanpaşadaki mağaza nerede acaba tam olarak tarif edersen giderim ben de o taraflardayım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belediye'nin karşısında Aras Kargo Kültür Dershanesi sırasında, mutlaka görürsün o yolda:)

      Sil
    2. teşekkür ederim o kadar da geçerim oradan hiç fark etmemiştim..

      Sil
  4. Ne güzel bir alışveriş olmuş. En kısa zamanda bende gitmeliyim!
    Paylaşım için teşekkürler,güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, en kısa zamanda diğer şubesine de uğrayacağım. Başka yerde var mı diye de soracağım umarım vardır:)

      Sil
  5. çok güzel bir alışveriş olmuşş..bende istiyorum yaa bu kadar ucuza bu kadar kalıtelı urunler..güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  6. En kısa zamanda gideceğim.
    Bilgi için teşekkürler! Ürünlerini keyifli günlerde kullan

    YanıtlaSil
  7. ayy çok guzel şeyler almışssın gule gule kullan canım. bende merak ettim. Umarım en yakın zamanda gidebilirim bende =)

    YanıtlaSil
  8. mükemmel,güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  9. ohhhh mükemmel bir alışveriş.. izmirde varmıdır acaba böyle bir yer yaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yine bugün 2 mağazasına da uğradım, senin dediğin gibi bir şeyle karşılaşmadım bunca zamandır. Neden sana denk geldi bilmiyorum :(

      Sil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Pazar günü Kadıköy' geçmek istiyorum.Hem Hasanpaşa'daki hem de Fikirtepe'deki şubeye uğramayı düşünüyorum. Fikirtepe'deki tam olarak nerede?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, biraz geç cevap veriyorum kusura bakma. Fikirtepe'de ki yeri, yeni salı pazarının 100 metre ilerisi. Mandıra Caddesi üzerinde sol tarafta, camekanlı 4-5 katlı bir bina. Mutlaka görürsün o yönde gidersen

      Sil