Ürün İncelemesi#25 - NYC 817 South Street Seaport - #direngeziparkı

Merhabalar,


Dün şurada bahsetmiş olduğum alışverişimde aldığım bu güzelliği sizinle tanıştırmak istedim. NYC'nin farları kremsi yapıda. Yumuşak ve sürümü çok kolay. Tozutma neredeyse hiç yok. Pigmentasyonu ve kalıcılığı gerçekten çok güzelmiş. Renk vermesi ve duruşu ise çoğu "far"a taş çıkarır cinsten.


Bu setin içerisinde 4 adet far var. En açık rengini burada göstemiştim. Kağıt üzerine rengi pek çıkmasa da güzel bir aydınlatıcı olduğunu düşünüyorum. Gözde, kaş altında, burun üzerinde ve elmacık kemiklerinin üzerinde çok güzel duran bir far.


Ben genel olarak bu markanın farlarının yapısını çok beğendim. Kremsi oluşu, kolay sürümü ve pigmentasyonu benim için yeterli seviyede. Bu paleti 9.99 TL'ye Watsonslardan satın alabilirsiniz.

Sevgiyle kalın...

#direngeziparkı

Share this:

, , ,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. Allığı tam anlamıyla vasat hiç sevmedim. Tozutuyor ayrıca kabı da çok kalitesiz hemen bozuldu. Sadece rujunu ve maskarasını sevdim.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş renkleri. Hemen almam lazım :)

    YanıtlaSil
  3. renkler çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Bu renkler bu kalite varsa ud almaya gerek yok ki :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında, bence de gerek yok :) Ama biraz koleksiyona doğru yönelmeye başladım, kendimden korkuyorum :(

      Sil