Ürün İncelemesi#24: VS Make Up Kiti

Merhabalar,

Bildiğiniz gibi için Maslak tarafına gidiyorum. Bugün yine hem ELCA'ya uğradım hem de Sun Plaza'nın girişinde gördüğüm 1 günlük VS ürünlerinde %50-%70 arasında değişen indirimlerin olduğu bir afişle karşılaştım. Yalnız alıp çıktıktan sonra farkettim ki VS'yi Shaya; yani Starbucks getiriyormuş. Bunu geç farkettiğim için de iade edemedim aldıklarımı, şu anda çok pişmanım Shaya'dan alışveriş yaptığım için. 


Bu gördüğünüz seti 49.40 TL'ye almış oldum indirimden. Bunda neden %40 indirim var onu da bilmiyorum şimdi farkettim.


İçerisinde 1 allık, 2'li göz farı, 1 kırmızı/nar çiçeği oje, 1 adet seyehat boy rimel ve 1 tane de lipgloss gibi bir ürün var.


Renklerini ve açık hallerini görebilirsiniz. Yarın bu ürünleri kullanarak bir makyaj yapacağım ve sizlere duruşlarını da göstereceğim.


Bunların dışında hem ELCA'dan hem de VS'den aldığım ürünler var onları da ayrı ayrı ürün incelemesi olarak paylaşacağım.

Sevgiyle kalın...

#direngeziparkı #direndikmen

Share this:

, , ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Güle güle kullan cnm.Elca'da mac'in çok ürünü varmıydı?Veya can alıcı başka birşeyler :) 2 hafta önce gittiğimde pek bişey kalmamıştı yeni birşeyler geldiyse tekrar gitmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoktu maalesef, son 2-3 aydır neredeyse hep aynı ürünler var. Bugün özellikle sordum, yüklü ürün geldiğinde mail atılıyormuş bu arada gelmemiş.

      Sil
  2. Gule gule kullan canim aldiklarini. Bide elca tam olarak nerede acaba

    YanıtlaSil
  3. O lipgloss gibi dediğin şey highlighter mı acaba bir fikrin var mı? Keşke istte yaşasam da elveda gidebilsem:)

    YanıtlaSil