Ürün İncelemesi#23: NYC 943 Smokey Eyes - #direngeziparkı


Merhabalar,

Geçenlerde hangi blogta okuduğumu hatırlamıyorum ancak NYC markasının artık Watsonslarda standları olduğunu duymuştum. Dün de ilk defa bir Watsons ve Gratis'e gittim uzun zamandan beri. Kadına sorduğumda "1 aydır" standları olduğunu söyledi. Bende denemek amacıyla 3 tane ürününü aldım. Bunları toplu alışveriş postu olarak değil de Ürün İncelemesi şeklinde vermek istedim. İlk tanıtacağım ürün ise bu smokey eyes paleti..

Alırken ben direk renklere bakarak aldım. Şimdi fotoğrafını çekerken farkettim ki "Yeşil Gözler için" olanını almışım. Yani bu bir şeyi değiştirir mi? Tabii ki hayır!

İçerisinde 4 adet far, bir adet baz bir tane de krem highlight bulunuyor. Aplikatörü pek işe yaramaz ama onu da söylemeden geçemeyeceğim..


Renkleri ise bu şekilde görebilirsiniz. Arkasında hangi rengin nereye uygulanacağı gösteriliyor ancak çekmemişim. Yine de farkların altında nereye kullanılacağı yazılıyor.


Üzerindeki şeffaf kartonu çıkarınca ise renkleri daha güzel belli oluyor. İşte yeni kullanacağım ve favorim olabilecek bu palete ilk görüşte vurulduğumu belirtmem gerekiyor :)


Tüm renkler sırasıyla bu şekilde. İlk izlenimde pigmentasyonunu beğendim. Bunlar tek seferde verdiği renkler, bir de üzerinde çokça gezindiğinde vereceği renkleri ve bazla kullanıldığında ki sonucu ise bence şimdilik bile süper gibi.


En kısa zamanda bununla yaptığım makyajı da sizinle paylaşacağım ama bu aralar hala makyajlarımı eyeliner ve rimel süslüyor.

Sevgiyle kalın...

#EthemSarısülükÖlümsüzdür #KiralıkKatilAhmetŞahbaz #direngeziparkı




Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

8 yorum:

  1. yeşil gözler için olduğunu okuyunca şaşırdım, her göz rengine göre var mı? eğer varsa ben de gidip kahverengi gözler içn olanını alayım :) bu arada güle güle kullan cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka renkte paletlerde vardı ben renkten dolayı bunu seçtim. Demek ki diğer göz renkleri için de olan var, o an hiç dikkatimi çekmemişti çünkü :)

      Sil
  2. en güzelini seçmişsin gülerek kullan :) bizde bekliyoruz gelemedi buralara daha stand :\

    YanıtlaSil
  3. biz baktığımızda yoktu bu ürün ne güzel renkleri varmış, almam gerekenler arasına girdi kendisi =) güzel günlerde kullanın =)

    YanıtlaSil
  4. Ben de iki gün önce aldım çok güzel ve aynı şekilde bende yeşil gözler için olduğunu fark etmemiştim :) güzel günlerde kullanalım :)

    YanıtlaSil
  5. bende baktmştm ama karar veremedim. ne yazik ki paletlerin 2 çeşidi gelmiş . diğeri de siyah beyaz gri renklerden oluşam ama baz ve aydınlatıcı olmayan paletlerinden bir kaç çeşit vardı. Kac watsons'da aradığımı bilmiyorum en sonunda Bahariye'de bulmuştum ama Pendik Neomarin'e de geldi. Bu hafta içi de testerları gelecekti =)

    YanıtlaSil
  6. cok begendimm bayildim highlighter cok guzel gozukuyor birde o bordo gibi duran far onada bayildim :) guzel gunlerde kullan banada boyle bir tanesi gerekli cok cok guzell

    YanıtlaSil
  7. harika görünüyor yahu :)) en kısa zamanda Watsonsa uğramalıyım

    YanıtlaSil