Gümrük Ürünleri Mağazası Alışverişi #23 - #direngeziparkı

Merhabalar,

Bugün yine dayanamayıp Hasanpaşa'da ki şubesine gittim. Geçen hafta içinde bir de Fikirtepe'de ki yerlerine gittim ancak orada kozmetik çok azdır ve pek bir şey yoktu.

Şimdi gelelim aldıklarıma;


Türkiye'de Revlon ve Covergirl markalarının olmaması aslında beni bu 2 ürüne almaya itti. Hem denemek istiyordum hem de cidden iyi durumda oldukları için aldım. Revlon pudra 15 TL Covergirl Ruj 5 TL
Givenchy'den bir ürünüm daha önce yoktu. Bu da ışıltı veren bir pudra 5 TL
The Body Shop yine Türkiye'de olmasına rağmen daha önce denemediğim bir markaydı. Tertemiz ve hiç kullanılmamış olmasından dolayı kaçırmadım 10 TL
Mac Prep+Prime Recharge kullanılmış ama temiz durumdaydı 5 TL
Estee Lauder Double Wear Concealer - Yine ilk defa deneyeceğim bir ürün :5 TL
Physicians Formula Mavi gözler için olan 3'lü göz kalemi serisinin siyah rengi : 3 TL


Bunlarda ürünlerin açık halleri. Bence hepsi cidden iyi durumdalar ve yine de temizlendikten sonra çok güzel gözüktüler gözüme :)


Bunları da en başta fotoğraflamayı unutmuşum :)

Benefit : Posie Tint bunun fiyatına inanamayacaksınız! Bu 12.5ml'lik ürün sadece 2 TL'ydi :) Bazı markaları bilmiyorlar sanırım bunlar:)
Ve DKNY - Be Delicious 7ml'lik mini boyu 5 TL.

Sanırım yine toplamda 350-400 TL'lik ürünlere toplamda 50 TL vermiş olmam süper oldu :)

Sevgiyle kalın...

#direngeziparkı #direnankara #direndikmen


Share this:

, , , , , , , , , ,

CONVERSATION

31 yorum:

  1. Bir yazi daha paylasirsan avrupa yakasindan kalkip oralara gelecegim :) gule gule kullan hepsini :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Avrupa'dayım ve bu güzellikler sayesinde en kısa sürede gideceğim fiyatları inanılmaz :)

      Sil
    2. Şu an için bir şey kalmamış olabilir, çünkü sanırım hepsini topladım :( En kısa zamanda yeni ürünler geldiğinde haber vereceğim ** Teşekkürler bu arada:)

      Sil
  2. Gule gule kullan hepsini cok guzel seyler almissin ben de fikirtepedekine gittim ama hic bir sey bulamadim bugun ya .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikirtepe'ye bende gittim geçen hafta, hiç bir şey yoktu. Oradaki daha çok elektronik üzerine. Oradan da dayanamayıp Ipod aldım :)

      Sil
  3. Bende audrey'den görüp gittim bugün fond. ve pudra cildime uymadı diğer ürünler ise hırpalanmış güzeller ise 10-15 liraydı. O yüzden sadece bir Max Factor ruj aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gördüm Audrey'in gittiğini. MAC ürünleri buğday-esmer tenler için ürünler kalmış durumda

      Sil
  4. bunlar çok güzeller istanbul'a geldiğimde gitmeyi çok istiyorum :) hepsini güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleriz, geldiğinde haber verirsen tarif ederim**

      Sil
  5. Sen benim alisveris istahimi aciyosun walla canim aldiklarini gordukce aklim celiniyo:))))) gule gule kullan şeker

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu sorma, bende nereden keşfettim. Battım, batıklardayım :( Teşkkürler amaa:)

      Sil
  6. Ben de İzmir'de var mı diye çok bakındım ama bulamadım. Kardeşim Hatay'da var dedi ama fırsat olmadı daha. Aldıklarını gördükçe İstanbul'a gidesim geliyor :) Güle güle kullan:)
    hangirenk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatay'da olduğunu bilmiyordum duyuralım bence:)

      Sil
  7. canım sen bence al topla ordan blogunanda blog satısı yapsan süpper olur bence en azından bızde boyle kedının cıgere baktıgı gıbı bakmayızz..çokkk kıskandım valla yaa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım ama daha blog satışındaki ürünlerim satılmadı. Güvenip giremem o işe...

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metrobüs ile gelip son durak Söğütlüçeşme'de ineceksin. Kadıköy Belediyesi ana kapısı karşısında hemen Aras Kargo'yu sorarsan onun hizasında bulabilirsin hemen.

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana hiç öyle bir şey denk gelmedi, açıklasaydın keşke tarihinin geçtiğini. Daha dün gittim hiç öyle bir şeyle karşılaşmadım. Üzüldüm ama şimdi :(

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bende odaydım öyle dedığin gibi olmadı olay o tarihi gecmiş dediğin ürünün tarihinin geçmesine daha 1ay vardı ve sorduğun 40 milyon dedikleri ürünün piyasa fiyatı 50 dolarmış 40milyon istemelerinde gayet normaldi bence pazarlık etsen 30 Zat'da verirlerdibende sürekli alıyorum hiç öyle insanlar değiller kusura bakma

      Sil
    4. Kozmetik değil sadece satılan ayrıca orijinal parfümler makyaj malzemeleri gözlükler ayakkabılar çok çeşit ürün var hepside marka ve çok uygun fiyatları bence gidilmeye değer herkeze tarif ediyorum ve tavsiye ediyorum muhakkak gidin ve gönderin cevrenizdekileri size dua edeceklerdir eminim

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    6. Elektronik alacaksın, Fikirtepe'de ki diğer şubesine gitmelisin tatlım ;)

      Sil
    7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    8. Mandıra Caddesi'nde.Yeni Salı Pazarı yolundan gidiyorsun Mandıra Caddesi yönüne 100-200mt sonra solunda kalıyor. Mutlaka görürsün :) Orası esas elektronik yeri tatlım :)

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ipodların fiyatları değişiyor, nesil nesil farkediyor açıkçası. Ben 60 liraya aldım ama daha uygun ve daha pahalı olanları da var.

      Sil
  11. Avrupa yakasından metrobüse biniyorsun hasanpaşa durağında iniyorsun orada inince fikirtepeyi kime sorsan gösterirler

    YanıtlaSil
  12. Bende aldıklarımı resimlemek istiyorum nasıl yapabilirim nasıl resim yayınlıyoruz burdan yardımcı olurmuşsunuz bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogspot.com'dan blog açman gerekiyor. Diğer bloglara fotoğraf koyamıyorsun maalesef. blogspot.com'a girersen o seni yönlendirir**

      Sil