Doğum Günü ve 1. Yıl Hediye Çekilişi [KAPANDI]

Merhabalar,

Bugün bir çekiliş ile karşınızdayım. Bilenleriniz vardır ama yarın yani 20 Şubat benim doğum günüm, ayrıca ilk blog yazmaya da 26 Mart'ta başlamıştım. Bu 2 güzel günü birleştirip bir çekiliş yapmaya karar verdim. Hem blogta, hem Youtube'da hem de Instagram'da bir çekilişim olacak. Hepsine katılabilirsiniz ancak hepsinin kendi içerisinde kuralları var, o yüzden videodaki açıklamalara bakmanızı tavsiye ederim :)

Youtube, Blog ve Instagram üzerinden vereceğim hediyelerin toplu görüntüsü bu şekilde. Diğer platformlardaki hediyeleri burada paylaşmayacağım diğer yerlerde bulabilirsiniz.



Blog üzerinden verdiğim hediyelere bakarsak eğer;


Garnier - Esas Bakım Sütü
Bebak - Acı Badem Sütü & Makyaj Temizleme Mendili
Jane Ashley - Duo Far
Elite - Maskara
Catrine Arley - Allık
Gabrini - 3D Flat Oje
NYX girls - Lipgloss
NYX - Shimmer Strips

Ayrıca burada olmayan hediyeler de olacak, o da işin süprizi olsun istedim!

Bu hediyeleri kazanmak için yapmanız gerekenler çok basit, öyle büyük şart şurt yok!

- Bloğumu GFC üzerinden izlemeye almak.
- Bu yazının altına en sevdiğiniz kozmetik markasını ve ürününü yazmak.

Kazanana mail atmayacağım, her çekilişi ilgili yerden duyuracağım. O yüzden ilgili çekiliş yerlerinden beni takip etmeyi unutmayınız.

SON KATILIM : 26 MART GECE YARISI 00:00'DIR.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

211 yorum:

  1. şahane bir düşünce olmuş :))
    begüm salurvan adıyla takipteyim
    en sevdiğim kozmetik markası diye birşey yok aslında her markanın sevdiği ürünü farklı ama şu ara max factor pudrayla aşk yaşıyoruz:))))

    begum-salurvan@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. doğum günün kutlu olsun mutlu yıllar :)
    GFC de takıp ediyorum Alev t olarak.
    Sevdiğim kozmetik markası rimellerde Maybelline,Yüz ürünlerinde The Balm tabi Rimmel London da süper favorilerim :)

    Hediyeler için herkes adına şimdiden teşekkürler
    alev_turan85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Yehuuu 3 tane ayrı ayrı çekiliş mi :)) süper
    Henüz hiç bir ürününü kullanmaya fırsatım olmasa da hayvanlar üzerinde deney yapmadıkları için sanırım Lush :) en kısa sürede alacağım ürünü ise dudak peelengi :)) paketlemeleri de ayrıca çok güzel duruyor :)
    hazioz2013@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba nazli uner adıyla bloglovin ve gfc den takipteyim
    en sevdiğim kozmetik markası kesinlikle the balm :))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. nice güzel yıllara tüm güzellikler seninle olsun ben her yerden takipçinim zaten burdan da çekilişe katılıyorum ve en sevdiğim belirli bir marka yok ancak en sevdiğim allık flormar 85 stoğum vardır çünkü artık üretilmiyor ciddi anlamda başka allıklara hiç sanş vermedim ve çok seviyorum

    YanıtlaSil
  6. Takipteyim her zaman,hediyelere de bayıldım dım dım dımı yaaaar :D
    En sevdiğim kozmetik markası UD ve ürünü de mükemmel afterglow glide-on cheek tint krem allığı,yazısını da yazdımmm hatta <3

    Hem senin yeni yaşın,hem blogunun yeni yaşı hayırlara vesile olur inşallah her şey gönlünce olur meleğim,çok seviliyorsun :) <3

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar, çok güzel 3'lü bir çekiliş,
    Blogunu takip ediyorum zaten Kitap Güzellik olarak,
    Mail: kitapguzellik@gmail.com
    En sevdiğim aslında iki vazgeçemediğim La roche Posay - BB krem ve Pastel allıgım
    Herkese bol şans

    YanıtlaSil
  8. Tekrardan mutlu yıllarr :) En sevdiğim kozmetik markası yok.Hepsinden ayrı ayrı şeyleri beğeniyorum.Bu aralar en çok kullandığım ürün olarak Maybelline nin dantelli rimeli diyim bari :) Herkese bol şanss

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle sağlıklı huzurlu güzel senelere :)) En sevdiğim kozmetik markası TheBalm'dan Nude Tude isimli far paleti:)) Herkese bol şanslarrr

    YanıtlaSil
  10. mutlu yıllar :* en sevdiğim ve en istediğim ürün mac riri woo hediyeertem38@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. nice mutlu mutlu yıllara sevdiklerinizle ve takipçilerinizle :) bütçem gereği en çok essence de alışveriş yapıyorum ve memnunum da :) b.yuksel26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Buralı Olmayan ismiyle takipteyim.Nivea ama artık renkli kozmetik üretmiyorlar.
    buraliolmayanlarlokali@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. mutlu yıllar inşallah sağlıklı huzurlu sevdiklerinle beraber
    nazli misilli olarak takibe aldım nazlimisilli87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Mutlu yıllar ezgj:) the balm hayraniyim put a lid on it far bazi ve paletleri favorim

    YanıtlaSil
  15. doğum günün kutlu olsun nice senelere dilerim.03ustun isimli takipçinim çekilişe katılıyorum.e mail adresim ustun-777_03@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. mutlu yıllar :) bu üçlü çekiliş fikri hayet güzel olmuş :) en sevdiğim kozmetik markası özellikle indirim de tadından yenmeyen the balm :D

    YanıtlaSil
  17. The balm-balm shelter ve paletleri :) nice senelere :)

    YanıtlaSil
  18. Takip ediyorumm:) şu aralar rimmel london wake me up fondoten ile aşk yasamaktayim:) mail adresi: sulekonacoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Doğum günün kutlu olsun cnmm :) Daha nice nice güzel yılların olur inş :) En sevdiğim kozmetik markası rimmel london, Bursa da gratis olmamasından dolayı the balm ürünlerine ulaşamıyorum malesefff yoksa the balm demeyi isterdim herkes gibi...

    YanıtlaSil
  20. evett nıce nıce seneler senın olsun hedıyeler benim:) lancome rimel dıyorum... mailim ismailim1981@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. MERHABA, GFC'DEN GÖNÜL TEKİN OLARAK TAKİBE ALDIM
    SEVDİĞİM MARKA ORİFLAME VE ÜRÜNÜ Essentials Kış için Koruyucu Dudak Balmı

    tutku_782@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. the balm herkeze bol şansssss :) mutlu yıllarrrrr

    YanıtlaSil
  23. son zamanlarda maybeline fitme fondoten ve kapatici en sevdigim oldu
    emelartut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN MUTLU YILLAR

    YanıtlaSil
  25. doğum günün kutlu olsun :)
    gfc de gülçin taşkın olarak takip ediyorum

    gulcintaskin1@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. the balm paletleri seviyorum.
    nilminaaa@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Merhabalar ;-) yeni yaşın kutlu olsun bolca mutluluk getirsin :) en sevdiğim dermokozmetik la roche posay temizleyicileri nemlendiricileri yves rocher tonik nemlendirici, mac fondoten ürünleri :)
    GFC: Yüksel Çopur olarak takip ediyorum
    Gmail adresim : tutkundolunay@gmail.com
    BLOGLOVİN: http://bloglovin.com/ yukselcopur olarak takip ediyorum
    Google Plus (G+) : Yüksel Çopur
    Google Plus (G+) dan sizi çevrelerime ekledim.
    Duyurdum Google Plus (G+)dan: https://plus.google.com/100008092078780630112/posts/WQmR6QGXsBp
    Mail adresim copuryuksel@hotmail.com
    Facebook,twitter ve instagram kullanmıyorum.
    Sevgiler bakalım sansima ne çıkacak umarım elim dolu olur yani talihli ben olurum :-)

    YanıtlaSil
  28. mutlu yıllar lireen ın fondotenı

    YanıtlaSil
  29. merhaba , mutlu yarınların olsun inşallah
    *gfc de nurten yıldırım
    Dior baz parıltısını ve kokusunu sevdiğim bir ürün
    nrtn.yldrm@gmail.com
    sevgilerle.......

    YanıtlaSil
  30. Allaah Allaah Allaaah bu naağsıl sevmeeğeekk :)) sevgiler ezgicim

    YanıtlaSil
  31. En sevdiğim marka The balm. The balm'ın Mary-Lou Manizer ürününe bayılıyorum!
    eda ismiyle takipçinim.

    EDA ŞEN
    eda.sen1@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  32. doğum gününü kutlar seni öperim :)
    son gul adıyla takipteyim :)
    Flormar markasını seviyorum fondatenlerini severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  33. merhabaaa :)
    eceninadresi yim :)
    benefit in the porefessional ı su sıra gözdemmm
    sevgiler

    YanıtlaSil
  34. mac ın tüm ürünlerini çok beğeniyorum ama kullanmak nasip olmadı henüz :P perihan t adıyla takipteyim

    YanıtlaSil
  35. Burcu Izmirli adıyla takipteyim :) Max factorun fondötenlerini çok seviyorum :)
    burcuzmirlii@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. missha bb kremlerini çok beğeniyorum kapatıcılığı ve ciltteki duruşu çok güzel. ayrıca the balm tabiki. rakunsa82@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Ayrilik Mevsimi adıyla takipteyim.
    Mail : ayrilikmevsimi@gmail.com

    Garnier, Flormar, Maybelline ve Loreal favori markalarım.
    Garnierin bb kremi vazgeçilmezim.
    Flormar allıkları çok seviyorum.
    Maybelline deyince rimel :)
    Lorealde ise pudra.



    YanıtlaSil
  38. merhaba, gfc:prhn
    en sevdiğim marka ve ürün TheBalm Nude Tude palet

    YanıtlaSil
  39. harika! ben de varım!

    ..trend Pınar'ı.. adıyla izleyicinim,

    sevgiler..

    trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Flormar urunlerini severek kullaniyorum katiliyorum cok tatlisin

    YanıtlaSil
  41. Facebook Didem Topak
    E.mail didem_topak06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. hanife dugan tekirdağ hanifedugan@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Nice yıllara ilayda1068@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. FAVORİ KOZMETİK MARKAM MAC. gokce.sen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. doğum günün kutlu olsun :)
    kanalın nice nice yıllara inşallah :)
    the balm ın far paletlerini seviyorum :)
    cigdemcicekci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. En sevdiğim the balm markası. Katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  47. katıldımm :) zeycerikci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. Mutlu yıllar :)
    katıldım çekilişe..duygubaykalfr@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. Mutlu yıllar katıldım Maybelline seviyorum :)

    YanıtlaSil
  50. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. Simdiden mutlu yillar:)
    3 yerden de katildim ne kadar sansliyim bakalim...
    Favori urunum Mac-Studio Fix fondoten pudra!

    YanıtlaSil
  52. the balm markasının ürünlerini cok seviyorum özellikle far paletleri cok harika :)

    YanıtlaSil
  53. Doğum günün şimdiden kutlu olsun tatlım iyi ki katılmışsın aramıza iyi ki tanımışım seni =) Nice 11'lere inşallah ^^
    En sevdiğim marka Nars ve allıkları tapılası bence =)
    makeupbyjade19@gmail.com
    Bol katılım dilerim bebeğiiim =)

    YanıtlaSil
  54. rimmel london apocalips kırmızı lip gloss :)

    YanıtlaSil
  55. Doğum günün kutlu olsun şimdiden :)
    The Balm ürünlerine bayılıyorum ama seçmem gerekirse paletleri harika! :)

    YanıtlaSil
  56. Nice yıllara :)
    gfc: Büşra Civan
    en beğendiğim ürün ve marka Lancome Teint Miracle Fondoten

    YanıtlaSil
  57. Merhaba
    eda esra erarslan adıyla zaten takipteyim. :)
    duydukduymadikdemeyin@hotmail.com
    buara mac mocha ruju yanımdan ayırmuyorum.

    YanıtlaSil
  58. Dogum gunun kutşlu olsun şimdiden :) mervelil adıyla izliyorum canım .monsoon1718@gmail.com
    En çok nude tude paletimi seviyorum.

    YanıtlaSil
  59. Merhaba,
    Doğum günün kutlu olsun, nice senelere..
    GFC de ozlemm kullanıcı adıyla takipçinim.
    En sevdiğim marka max factor ve rimellerini seviyorum.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  60. Merhaba dogum gunun kutlu olsun tek bi markaya bagli kalmiyorum her markadan sevdigim urunler var :))
    oozgun92@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. Merhaba

    Gfc adım neseli23

    En sevdiğim kozmetik markası london rimmel rujunu seviyorum.

    Neşe Yersiz
    neseli23@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. doğum günün kutlu olsun..rimmel londonun pudralarını ve fondotenlerini seviyorum

    YanıtlaSil
  63. Merhaba, hem sizin doğum gününüzü hem de blogunuzun doğum gününü şimdiden kutlarım. En sevdiğim marka ve ürün: the balm-balm jovi paleti
    Sevgili Madam adıyla takipteyim.
    Sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  64. artık o kadar çok istiyorum ki bi hediyenin çıkmasını ama şans gülmedi bi :( doğum günün kutlu olsun bu arada, aslında doğum günü kızının hediye alması lazım ama bu işte bi terslik var :))

    YanıtlaSil
  65. nice yıllar :) dln.smsek@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. doğum günün kutlu olsunn bende katıldımmm :)

    YanıtlaSil
  67. doğum gününüz kutlu olsun. katılıyorumm :)

    YanıtlaSil
  68. Merhaba kumral28 adıyla gfc de takipteyim
    en sevdiğim kozmetik markası loreal ürünü adı Loreal Super Liner Carbon
    feride İsmailoğlu
    feride28@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. merhaba
    gfcde Mürüvvet Tuncal olarak takipteyim.
    the balmın nudetude paletine bayılıyorum
    serhatmuruvvet@gmail.com
    sevgiler
    mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  70. real techniques expert face brush :=)

    YanıtlaSil
  71. GFC: limonlu kek
    Özellikle çok sevdiğim bi marka yok her markadan çok sevdiğim ürünler çıkıyor :)

    0limonlukek0@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. Project Pan'dayım, şu aralar severek kullandığım ürün çok az. MAC 217 fırçam elimden düşmüyor bir tek :)

    YanıtlaSil
  73. GFC Ece Ozcan adıyla takipteyim. ecezcan.88@gmail.com Oriflame'in BB kremini çok seviyorum. Diğerlerinin aksine cildime rengi tam oluyor renk eşitlemekle uğraştırmıyor beni.

    YanıtlaSil
  74. merhaba ben de katıldım senı burada makyajhastası olarak takıpteyımn

    YanıtlaSil
  75. Merhaba, 7tepe olarak izleyicinizim.. avon super shock rimelini çok beğeniyorum..

    YanıtlaSil
  76. Clinique chubby stick :)
    Instagram : demirdilaraa
    Youtube : dilara demir
    Twitter : @LDilaraDemir

    YanıtlaSil
  77. Bu güzel çekilişe ben de katılmak istiyorum. Blog çekilişini buradan duyurursun diye düşündüm. Blogu Şeyma B. Kaptan adıyla takipteyim.
    Bella Pierre Mineral Fondöten favorim.
    Youtube ve GFC de aynı adresi ve isimle takipteyim.
    kizilcikserbetimm@gmail.com

    YanıtlaSil
  78. Hediyeler harika yaa.Doğum günü kutlu olsun nice mutlu senelere :)

    sbnm-96@hotmail.com
    sebnemoz257@gmail.com
    ikisindende ulaşabilitsin :)

    YanıtlaSil
  79. süper çekilişlerrrr:D senin doğumgunun ama sen hedıye veriosun :)

    nagihanksc@gmail.com katıldım:D

    YanıtlaSil
  80. Yeni yaşınızı kutlarım nice mutlu yıllar :)) Blogu nilay olarak takipteyim.The Balm (far bazı )ve Essence
    (köpük fondöten) son zamanlarda en sevdiğim markalar.
    nilaynarta@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. zeynep değirmenci olarak takipçinim. Nice senelere bu arada. hmm marka olarak aslında çok fazla makyaj yapmadığım için belli bir markam yok ama pudram benim için bitanedir. şuan memnuniyetle kullandığım classics compact powder adlı pudra.
    rumeysad90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. flormar ama begendiğim ürün avondan supershock rımel :)

    YanıtlaSil
  83. The Balm - Balm Shelter

    YanıtlaSil
  84. Tatlı arkadaşım, öncelikle DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN!!! Nice mutlu, sağlıklı yaşlara İnşallah...

    Seni her alanda NihanlaMakyaj adıyla takip ediyorum.
    En sevdiğim kozmetik markası Urban Decay, en sevdiğim ürünleri de far paletleri :)

    Öpüldünnnn♥♥♥

    YanıtlaSil
  85. Merhaba!
    bloğunuzu takipteyim, En sevdiğim marka Maybelline, en sevdiğim rocket maskarası.
    sevgilr

    YanıtlaSil
  86. En sevdiğim kozmetik markası Maybelline en sevdiğim ürünü jel eyelinerı :)
    Bloğunuzu Gaye Üğücü adıyla takipteyim:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  87. Bende katıldım Bilge Dağlı :)

    YanıtlaSil
  88. the balm paletleri derin yıldırım dorakamij@gmail.com teşekkürler

    YanıtlaSil
  89. merhaba
    şu sıralar garnier bb krem favorim :)
    meral unal
    meralumeral@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  90. takipçinim,
    rimmel rimmel true match ve wake me up fondöten =)
    seymaakman1@gmail.com
    mutlu yıllar =)

    YanıtlaSil
  91. En sevdiğim marka The balm fiyat,performans için ideal :)
    Doğum gününüz kutlu olsun.Nice senelere :)

    YanıtlaSil
  92. selamm
    doğum gününüz kutlu olsun
    yaşamın kıyısında pelin adıyla gfc den takipteyim
    en sevdiğim maybelline fondoten
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. mutlu yıllar diliyorum
    gfc: elif bayram
    elifbayrammm@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. mutlı yıllaarrr:))
    en sevdiğim marka the balm ambalajlarına bayılıyorum ürün ise balmın put a lid on it
    sevgiler

    YanıtlaSil
  95. mutlu yılllarrrr =))) en sevdiklerim mac,naked, the balm, aslında makyaja dair her ürüne hastayım yeni ürünleri denemeyide seviyorum =))))))))

    YanıtlaSil
  96. makyajlı şeyler olarak takipteyim :) the balm mary lou diyorum :)
    makyajliseyler@gmail.com

    YanıtlaSil
  97. Merhaba annem için katılıyorum.L'oreal True Match fondeten.

    YanıtlaSil
  98. Mine yeşil adi ile takipteyim... en sevdigim urun maybelline colossal volume express mascara sari olan ...ne denediysem bu kadar yogunluk veren baska maskara olmadi

    YanıtlaSil
  99. Mutlu yaşlar olsun san e mi ! :D

    YanıtlaSil
  100. Mutlu yıllar canım :) bu ara essence takıntım var :)

    YanıtlaSil
  101. REEC FANTAGİRRO olarak takipteyim ve sanırım flormar ojelerim en sevdiklerim

    YanıtlaSil
  102. mutluu yıllaaaaar :) nice yaşlarınıza
    mah.elif@hotmail.com

    YanıtlaSil
  103. nice yılllaaar
    gfc:Elif Ekici
    max factor rimelim favorim
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  104. çekilişler harika :) doğum günün kutlu olsun :) katılıyorum bunada :)

    YanıtlaSil
  105. Mutlu yıllar diliyorum öncelikle :)
    Aldığımdan beri Mary-Lou Manizer'la aşk yaşıyoruz :)

    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. En sevdiğim ürünüm Loreal True Match Blush 150 numarası yıllardır vazgeçilmezim :)

    YanıtlaSil
  107. Merhabaa :)
    gfc den takibe aldım :)
    En sevdiğim marka the balm

    YanıtlaSil
  108. selam nice senelere hediyeler için teşekkürler herkese bol şans. maybelline rimel. znursenyuzlu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  109. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  110. Çekilişe katılıyorumm :)
    En sevdiğim makyaj markaları flormar,meybiline,loreal,avon bir kaç tanede essence ürünüm oldugu için essence tabiki :)
    alime-._-19@hotmail.com

    YanıtlaSil
  111. Merhabalarr :)
    Çekilişinizi çook beğendim ve katılıyorum :)
    Garnier , cliniuqe , mac beğendiğim markalar :)

    YanıtlaSil
  112. mailim : zeynep_bobo_1903@windowslive.com

    YanıtlaSil
  113. ad günün mübarek:) mailim: abdullazadea@yahoo.com

    YanıtlaSil
  114. Bayıldım ürünlere tabiki Lush çünkü hayvanlar üzerinde deney yapmıyorlar :) mail: eva4nes4cence@hotmail.com

    YanıtlaSil
  115. GFCden Esra Çevik ismiyle takip ediyorum.
    Nars :) - yazgulusuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. oncelikle dogum gunun kutlu olsun nice mutlu yillar:))
    GFC den Ezgi İçöz olarak takipcinim
    instagramda çekililş haberini görüp buraya zıpladım :)
    en sevdigim kozmetik markasi rimmel fondotenleri farlari ve maskaralarina bayiliyorum .
    e.icoz93@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  117. Merhaba
    Doğum günün kutlu olsun,nice güzel yıllara :)
    Bloğunu siyahbeyaz1512 olarak takip ediyorum
    En sevdiğim kozmetik markası yıllardır vazgeçemediğim Max Factor rimelim
    siyahbeyaz1512@mynet.com
    Handan İzmitlioğlu
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  118. Doğum günün kutlu olsun :)
    The Balm ürünlerine bayılıyorum

    YanıtlaSil
  119. süper bir çekilişmiş :)
    the balm tabiki
    nude paleti
    doğım gününde kutlu olsun öptüm ;)

    YanıtlaSil
  120. doğum günün kutlu olsun maybelline tabiki bayılıyorum

    YanıtlaSil
  121. Katılıyorum ihtiyacım war :D ŞEYMA NUR İSTANBUL

    YanıtlaSil
  122. Merhaba, blogu takip ediyorum. En sevdiğim ürünler The Balm a ait
    :-)

    YanıtlaSil
  123. tabiki katılıyorum the balm ve maybellineye bayılıyorum. :)

    YanıtlaSil
  124. physicians formula veya tha balm katılıyorummmm =)
    aspirinn96@hotmail.com

    YanıtlaSil
  125. katılıyorumm :) exi-mrv@hotmail.com

    YanıtlaSil
  126. katılıyorum ikmelek@gmail.com

    YanıtlaSil
  127. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  128. KATILIYORUM gizemm_98_@hotmail.com
    naked3
    mutlu yıllaar :)

    YanıtlaSil
  129. Nice yaşlara ve nice blog yıllarına :) en sevdiğim elimde olan ürünler the balmın paletleri ve rujları

    YanıtlaSil
  130. the balmın nude tude far paletini çok seiyorum

    duyguft@gmail.com

    YanıtlaSil
  131. the balm'ın bb kremi

    sedaturkbeyler@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  132. max factor false lash effect elifsen1635@gmail.com

    YanıtlaSil
  133. mac fondotenleriii :) ezginurgulle@gmail.com

    YanıtlaSil
  134. Merhabaa
    GFC:Merve Akgün
    En sevdiğim kozmetik markası L'oreal Paris.En sevdiğim ürünü pudrası.:)

    YanıtlaSil
  135. merhaba
    gfc: nurgül beyaz
    en sevdiğim kozmetik ürün maybelline rocket volum express mascara

    YanıtlaSil
  136. gfc Şeyda Glc olarak takipteyim
    En sevdiğim marka rimmel ve the balm kesinlikle. Rimmel stay matte pudra, the balm ürünlerinin hepsi bir harika :)

    YanıtlaSil
  137. rimmel london ın stay matte pudrası bır de mac

    YanıtlaSil
  138. Gfc'den ve bloglovin'den Seda Sertel olarak takipteyim.
    Kesinlikle tha balm, en sevdiğim ürün ise nude tude palet :)

    YanıtlaSil
  139. Merhaba,
    GFC den Melis Esen olarak takipteyim.
    Favori ürünüm the balm ın balm jovi paleti :)
    melisesen_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  140. Merhaba,
    GFCden Şeyma Dağıdan olarak takipteyim.En sevdiğim ürün the balm nude tude palet ve maybelline rimel :)
    seymadagidan@gmail.com

    YanıtlaSil
  141. Merhaba blogunuzu youtube sayesnde kesfettm ve cok begendm ve blogunuzu takipteym mail adresm gizemtncr12@hotmail.com en sevdgm kozmetk markasida maybelline ve essence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanin urununu yazmayi unutmusum essencenin fondoteni ve maybellinenin jel eyelineri :)

      Sil
  142. merhaba gfc:a.avcı
    Estée Lauder ürünlerine bayılıyorum hem makyaj ürünlerine hem de kokularına
    ayseveavci@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  143. bende katılmak istiyorummmm

    YanıtlaSil
  144. the balm - balm shelter. Leylas heart olarak takip ediyorum. mail adresim: leylaturan86@hotmail.com. teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  145. blguna katıldım =) en sevdigim marka revlon ama maalesef tr de yok alternatif olarak loreal, rimmel ve the balm

    mailim maside.b@hotmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  146. katıldım en sevdiğim marka M.A.C en sevdiğim ürünü rengine öldüğüm Show Orchid adlı lip stick i idi

    YanıtlaSil
  147. geçmiş doğum günün kutlu olsun tatlım :)) gfc'den nagehan buse dağdelen olarak takipteyim ve en sevdiğim kozmetik ürünü maybelline color tattoo farları :))

    YanıtlaSil
  148. En sevdigim marka Essence ürünü de fondoteni. Mail adresimi rabiagurhan@gmail.com

    YanıtlaSil
  149. en sevdiğim kozmetik markası etude house bayılıyorum tasarımlarına ama en sevdiğin ürün ne derseniz sanırım allık :D etüde house allıklarınıda bi görmeniz lazım bende bi tane var ve bayılarak kullanıyorum :D
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  150. en sevdiğim kozmetik markası etude house bayılıyorum tasarımlarına ama en sevdiğin ürün ne derseniz sanırım allık :D etüde house allıklarınıda bi görmeniz lazım bende bi tane var ve bayılarak kullanıyorum :D
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. en sevdiğim marka ve ürünü L'Oreal Paris Fondoten True Match , bu arada mutlu yıllara :)

    ozge yesil adımla takipçinim. ozqegreen@gmail.com mail adresim :)

    YanıtlaSil
  152. Merhaba :)
    gfc: gizem aramızda
    en sevdiğim marka balm, ürünü de eyelinerı :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  153. en sevdiğim marka the balm mary lou manizer. mihrican sarı adımla takipçinizim .mihricn.ank@gmail.com mailimm
    herkese bol şans :))

    YanıtlaSil
  154. En sevdiğim marka make up forever ve ürünü Hd fondöten.Ebru Yılmaz adıyla takipçinizim beautybyebru1@gmail.com mailim herkese bol şans diliyorum ! :)

    YanıtlaSil
  155. Maybelline - False lash black drama mascara.. =)

    Umarım ben kazanırım.. =)

    YanıtlaSil
  156. merhaba bende katılmak istiyorum çekilişe. ece bayraktar adıyla, byrktr.ece@gmail.com
    en sevdiğim marka da sanırım rimmel london.

    YanıtlaSil
  157. Çok güzel bir çekiliş şartları yerine getirdim katılıyorum <3
    En sevdiğim marka Mac ve farları.Berna Altaş adıyla,bernaaltas2000@gmail.com

    YanıtlaSil
  158. Oriflame ruj ve flormar pudrasıyla güzel bi bağımız var bu aralar :))

    YanıtlaSil
  159. en sevdğim marka l'oreal sanırım şimdiye kadar çoğu ürününde yanıltmadı beni:) katılıyorumm

    YanıtlaSil
  160. Bende şartları yerine getirenlerdenim ^^
    En sevdiğim ürünler The Balm allıkları kısaca yüz ürünleri , ve Diadermine nin temizliyicilerini beğeniyorum ^^
    Bloğu GFC ile Elif Turan ismiyle takipteyiim ^^

    YanıtlaSil
  161. En sevdiğim ürün Avon spectra lash mascara :) bende katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  162. en sevdiğim ürün maybelline black drama isimli maskara :) Ece M. ismiyle takipteyim

    YanıtlaSil
  163. bende katılıyorum mac ürünlerini seviyorum :)

    YanıtlaSil
  164. bende katılmak istiyorum daha makyaj eşyam fazla yok ama elf :)

    YanıtlaSil
  165. çok şeker hediyelerin var aynı kendin gibi umarım kazanırım

    YanıtlaSil
  166. en sevdiğim ürün garnier kazanmayı çok isterim herkese şans diliyorumm :)

    YanıtlaSil
  167. En sevdiğim ürün Garnier'in kazanmayı çok istiyorum :))Katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  168. merhaba benim en sevdiğim marka the balm ama uzaktan hayranım şimdilik :))

    YanıtlaSil
  169. tugce sena adı ile blogunun izleyicisiyim :)
    the balm meet matte :)
    tugce.durmusoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  170. Doğum günün kutlu olsunn. Nive mutlu yıllara. Umarım bütün güzellikler seninle oluur . (:


    black_life_x3@hotmail.com

    YanıtlaSil
  171. Doğum gününüz kutlu olsun:) mutlu yaslara.En sevdiğim marka maybeline,maxfactor ve loreal.Alix avıen paletlerini de çok sevşyorum.Blogunuzu gfc :Elen Aydın olarak takıpteyim.
    m.elenaydin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  172. çekilişe katılmak istiyorum geçmiş doğum günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  173. gfc:sinen en olarak takipteyim
    the balm frat boy allık
    sinenenn@hotmil.com

    YanıtlaSil
  174. gfc üzerinden gulcan kayan adıyla takipteyim
    en sevdiğim ürün ise flormar'ın göz kalemi :)

    YanıtlaSil
  175. öncelikle nice senelere :)
    blogunu GFC de uğurböceği adıyla takipteyim
    The balm ve bütün paletleri :)
    kuzucukkkkkkk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  176. GFC de Meltem Yariz olarak takipteyim, en sevdiğim kozmetik markası da The Balm, her allığı favorim diyebilirim :)
    Nice seneler, blogunla birlikte ! :)

    YanıtlaSil
  177. GFC de Berna Su Berber olarak takipteyim.En sevdiğim kozmetik markası MAC.En sevdiğim ürün ise MAC Faux adlı ruj :)

    YanıtlaSil
  178. gfc nedir bilemiyorum ama ben seni blogerdan nagiş'in Dünyası kullanıcı adıyla takip ediyorum yarısmaya katılmak istiyorum :) Garnier Oil Free Miracle Skin Perfector BB Cream ürününü kullanıyorums everk

    YanıtlaSil
  179. Katılıyorum teşekkürlerr:)

    YanıtlaSil
  180. Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun.Nice mutlu yıllara :) Ecem Yasar adıyla bloğunuzda izleyiciyim. En sevdiğim kozmetik markası The Balm ve en sevdiğim ürünleri ise o şirin allıkları :) Umarım güzel hediyelerin bana çıkar.Herkese bol şans.
    Güncel mail adresim: ecem-yasar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  181. izleyicinizim. doğum günün kutlu olsun :)

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  182. Doğum günün kutlu olsun.En sevdiğim ürünler the balm ve flormar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  183. merhaba. ysmntz ismiyle izleyiciyim.
    en sevdiğim kozmetik markası maybelline şuan rimelini çok severek kullanıyorum favori ürünüm :)
    ayrıca geçmiş doğum günün ve blogunun yeni yılı kutlu, mutlu, huzurlu olsun :)
    umarım yeni yılın bana şans getirir ve şanslı olurum :)
    yasemin_tuz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  184. Merheba,
    melek yılmaz ismi ile GFC den takip ediyorum..
    Maybelline in maskaralarını çok seviyorum, ama temizlemesi biraz zor oluyor :)
    karamelek_firtina@hotmail.com

    YanıtlaSil
  185. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  186. katılmak istiyorum Maybelline eyelinerine ve de oeslere bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  187. selamlar.sumeyracengiz adıyla takipteyim.biçok pahalı markanın yanı sıra maybelline rimelleri beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  188. Merhaba gfc ismim rabia gürhan en sevdiğim markardan biri the balm in nude tude paleti fakat hic alamadim kubrakirtasiye@hotmail.com

    YanıtlaSil
  189. nice mutlu yıllara takip ediyorum.maybelline rimelleri seviyorum

    YanıtlaSil
  190. Mehtap ULUIŞIK olarak gfc de takipteyim
    Flormar,pastel ve maybelline markalarını seviyorum.Maybelline rimelleri,pastel allık ve flormar pudralarını seviyorum.
    Sana ve bloguna mutlu uzun yıllar diliyorum...

    YanıtlaSil
  191. gfc - g+ - youtube : elem burcu adıyla takipteyim

    the balm ve avonu çok kullanıyorum göz kalemi ve göz farlarını seviyorum

    burcu akcan
    eltanin06@gmail.com

    YanıtlaSil
  192. merhaba
    bakımlı anne ismiyle izleyicinim
    bu aralar bourjois kapatıcımı çok seviyorum
    Bahar Tuz
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  193. bu ismimle gfc youtube instagram heryerden takibimdesin... Doğum günün diyorum izninle kutlu olsun nice güzel mutlu makyajlı yıllara :D :D

    YanıtlaSil