Ürün İncelemesi #118 : MAC Velvet Teddy

Merhabalar,

Bugün ki konuğum çok çok yeni olan bir ürün, yeni olmasına rağmen çokça kullandım ve yazmakta bir sakınca görmedim :) Bu ruju ben yılbaşı zamanı Bahariye MAC'te aramış ama bulamamıştım. Zaten bu ruju aklıma sokan iş arkadaşım olmuştu. Ben de bulamayınca başka bir kaç rujdan tester istemiş, sonra onları da almaktan vazgeçmiştim çünkü aklım bunda kalmıştı. Derken doğum günüm geldi ve iş arkadaşım bana bunu hediye etti. O kadar sevindim ki, birinin seni bu kadar iyi tanıması ve istediğini unutmamış olması çok güzel değil de nedir? :)


Bildiğiniz üzere mat insanıyım ben, o yüzden bu rujun güzelliğini ben mat oluşuna bağlıyorum. Ama öyle dudaklarınızı çatlatan, kurutan şekilde değil. Yapısı mat, eğer dudağınızda kuruluk varsa maalesef belli eder ancak kendisi yeni kuruluk yaratmaz. 


Bir makyaj uygulamasında nude diye gidip Kinda Sexy'i almıştım, tabii o da insanın ten rengine göre nude olan bir renk ancak dudakta maalesef o kadar nude durmuyor çünkü benim dudaklarımın kendi rengi biraz daha koyu. Tam dudak rengimde bir ruj değil Kinda Sexy benim. Bu ruj ise tam dudak rengimde ve hafif bir renk katıyor. Koyu göz makyajlarında kullanmak için bire bir! Benim gibi toprak tonlarını seviyorsanız eğer ve dudaklarınız benim ki gibi teninizden biraz koyuysa tam size göre olacaktır bu :)

Yapısı her zamanki MAC yapısında, kokusu eski rujlar, kalıcılığı bir şey yeyip içseniz bile baya iyi. Yemediğiniz zaman, rahat 6-7 saat sizi götürecek cinsten. Tabii bu da bitmesini zorlaştırıyor :p

Benim dudak rengimde olanlara kesinlikle önerebileceğim bir ruj.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. Rengi çok hoş duruyor gerçekten nude ruj arayışıma ilaç gibi geldi. Not aldım hemen. Sana da çok yakışmış güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, dudak rengin teninden koyuysa en azından bir bakmanı öneririm :)

      Sil
  2. Rengi çooook güzel bende flormar long wearing serisinden buna benzer bir ruj var onu bitirene kadar bunu almamayı planlıyordum ama aklıma soktun gene bak şimdi ne kadar dayanırım bilemem :) Ayrıca seni bu kadar iyi tanıyan bir arkadaşının olması gerçekten çok güzel gerçekten şanslısın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmeden alma bebişim, sonra pişmanlık yaşama :) Cidden böyle insanların olması çok çok çok güzel :)

      Sil
  3. harika ruj ezgicim bende seni benim devasa blog satışıma bekliyorum sevgiler <3

    http://kozmetikaddict.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Bende dün gittim hem buna hem de Kinda Sexy e bakayım diye.Velvet Teddy kalmamıştı bende Kinda Sexy aldım.Benim dudaklarımda o kadarda soluk durmadı. Ama bitince Velvet Teddy de bir şans vericem.Güle güle iyi günlerde kullan :D

    YanıtlaSil