MİM : Sevgililer Günü

Merhaba,

Hem Özlem'cim hem de Yasemin'cim beni mimleyince bir an önce cevaplayıp yayınlamak istedim ama sabahtan beri dışarıda olduğum için anca vakit bulabildim. Hemen vakit kaybetmeden işte geldim buradayım :) Evet bakalım benim yaklaşan Sevgililer Günü Mim sorularına verdiğim cevaplar nelermiş :)


1-Sevgililer günü sizin için önemli mi?

Evet tabii ki önemli :) Ama illa hediyeler, sevgi gösterileri, yemekler, çiçekler şeklinde değil. Özel günlere her zaman saygım sonsuz. Her zaman da saygı duyacağım. İlla ki bir şeyler almaya/vermeye gerek olduğunu düşünmüyorum ama yine de büyüsü bambaşka:)

2-İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur?

İmkansızı istiyor olabilirim ama anlayışlı, sevgi dolu, mantıklı, yanında olduğunu hissettiren, canlı, mutluluk veren, sevgisini gösteren vb. gibi aslında normal bir ilişkide nasıl olunması gerekiyorsa o şekilde olan biri olmalı karşıdaki:) Aslında çok şey istemiyorum, hepimizin ortak isteği bu değil mi:)

3-Eşiniz ya da sevgiliniz bu günü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu?

Unutmalarına imkan olduğunu düşünmüyorum çünkü her yerde hatırlatacak bir afiş/görsel oluyor o yüzden eğer hala unutabiliyorsa ya asosyaldir ya da unutkanlık hastalığı vardır :) Ama unutursa her şeye rağmen, işte o zaman çok büyük trip yer :))

4-Sevgililer gününde size ne hediye alınsın istersiniz?

Çiçek, oyuncak ve canlı hayvan dışında her şey kabulüm şekerim :)

5-Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi ?

Almak yerine, böyle özel günlerde "yapmayı" tercih ediyorum. Mesela kalp şeklinde bir anahtarlık, fotoğraflarımızdan oluşan kolaj gibi. El emeği göz nuru daha güzel olduğunu düşünüyorum :)

6-Sevgililer gününü nerede kutlamak isterdiniz?

Canlı müzik eşliğinde şöyle salaş bir yer tam bana göre olur gerçekten :)

7-Evli kişiler de sevgililer günü kutlamalı mı?

Tabii ki, onlar sevgili değil mi? Arada sevgi olduğun için bence kutlanmalı :)

8-70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizin de olduğunuz bir mekana gelmiş görseniz ne düşünürsünüz?


Cidden gider ellerinden yanaklarından öperim. :)

Benim mimlediğim arkadaşlarım; Neslihan'cım ve Ece'cim :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

8 yorum:

  1. oyyyy kuzummm allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah

    YanıtlaSil
  2. Fotograflariniza bayildim ya her an birbirinizin yaninizdaymissiniz o kadar belliki nazar degmesin masallah ;)

    YanıtlaSil
  3. Birbirinize benziyorsunuz da ilginç , hayırlısı olsun hakkınızda kuzum mutluluklarınız daimi olsun :-* mucukkkkx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman ilerledikçe benzemeye başladığımızı düşünüyordum ben de, dışarıdan bir gözün bunu demesi çok hoşuma gitti, öperim çok:)

      Sil
  4. Sevginiz daim olsun! :)
    Çok yakışıyorsunuz bence.Biz de 5.5 yıldır beraberiz.İlişki uzun olsa da aşkın bitmediğinin kanıtıyız bizler Ezgicim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, evet gerçekten bunca zaman içerisinde sevgi saygı bitmezse, aşkta olduğu gibi duruyor:)

      Sil