Ürün İncelemesi #119 : NYX Glam Eyeshadow Stick Divine Amber

Merhabalar,

Bugün ki konuğumuz NYX Türkiye tarafından deneyimlemem için gönderilen kalem far olacak. Öncelikle tüm fikirlerimin bana ait olduğunu zaten göreceksiniz. :)

NYX'i ben en çok yabancı Youtuberlarda görüyordum, o kadar güzel ürünleri var ki hem fiyat/performans bakımdan da çok çok iyi olduklarını düşünüyorum. Türkiye'de ki fiyat politikasını hepimiz biliyoruz, o yüzden o konuya hiç girmiyorum.


Genel olarak NYX'in tüm ürünlerini beğeniyorum, özellikle HD allığını ki yakında onunda yazısı gelecek. Şimdi gelelim bu krem fara, rengi bir kere çok güzel! Tam benim rengim olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim. Değişik bir renge bürünüyor ne yandan bakarsanız, MAC'in çok övülen CLUB farı gibi diyebilirim. O yüzden bu renk değişimleri beni çok mutlu etti :)


İki fotoğrafta da birbirinden ne kadar farklı çıktıklarını görebilirsiniz, aslında bundan daha da fazla renk değiştiriyorlar onu da belirtmek istiyorum.

Nasıl uyguladığıma gelirsek eğer, ben iki türlü uyguluyorum, olabileceği gibi.
1 - Tüm göz kapağıma hem baz hem de farımın rengini daha iyi göstermesi için, ki maalesef bu yöntemde çok kötü sonuç aldım. Üzerine sürdüğüm far, toplantı, birikti ve gerçekten çok kötü bir sonuç verdi.
2 - Bu sefer öncelikle toz farı gözümün kıvrım yerine uyguladım, hafif bir gölgelendirme yaptım. Üzerine tüm göz kapağıma uyguladım, dış tarafını hafifçe açık bırakıp yoğun bir gölge yaptım. Bu şekilde ne birikti ne de çirkin bir görüntü ortaya çıkardı.


Bu ürünü kendim gidip alır mıyım, eğer gerçekten çok beğendiğim bir renk olursa evet alırım. Ama onun dışında her rengi bende olsun diye uğraşacağım bir ürün değil. Eğer siz de denemek isterseniz, şans verebileceğiniz bir ürün. Bu iki kullanımım dışında uygulama şekli varsa ve söylerseniz çok sevinirim :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. nyx yakında boynere de girecekmiş sanırım belki o zaman ürünler daha çeşitlenir ama fiyatları ne olur bilemem..

    YanıtlaSil