Ürün İncelemesi #110 : Essence All About Matt!

Merhabalar,

Bugün sizlere hem #tuğçeninkalemindenbloggerbuluşması hem de #sendeinceldavet etkinliğinde Essence tarafından gönderilen paketin içerisinde bulunan bu mat fondotenden bahsedeceğim. İlk gördüğümde benim cildim kuru, bu bana olmaz dedim ve bir kenara ayırdım. Daha sonra Livaledair bloğunun tatlı sahibesi Yasemin'cim bana bu ürünün sadece yağlı ciltler için olmadığını söyleyince hiç düşünmeden ertesi gün kullandım ve iyi ki kullanmışım, denemişim diyorum.


Parlama sorunu yaşamıyorum bildiğiniz gibi, cildim de son zamanlarda çok çok kurululuğunu bir kenara bırakıp normal kuruya döndü, o nedenle kullanmamda bir sorun yaşatmadı bana. Zaten bir kaç zamandır pudra ile geçiyordum yüzümden, şimdi pudra kullanımını sıfıra indirdim. Bir bakıma daha iyi oldu çünkü ağırlık oluşuyormuş gibi hissediyordum yüzümde.

Adından anlaşılacağı gibi mat bir yapıya sahip ancak o pudra pudra yani cakey dediğimiz görüntüyü bende yaşatmadı o nedenle kuru ciltlerin de seveceğine emin oldum. Tabii kurudan karmaya hatta az yağlı ciltler ise ölüp bitebilir :)

Yapısı biraz yoğun ancak dağıtılması ve karıştırılması mükemmel. Bir de kokusu yok mu?!? Yeme de yanında yat. Tam bir çocuk sakızı kokusuna bürünüyor teninize değince, ilk kutudan çıkınca öyle bir koku yok ama ciltte o kadar güzel kokuyor ki gerçekten sakız gibi :) Koku hassasiyeti olan bana bile böyle bir duygu yaşatıyorsa, kokuyla arası olan kişilerin neler düşüneceğini tahmin edemiyorum, eminim bayılacaksınız.

Kapatıcılığı ise ortanın üzerinde, yalnız kalıcılık konusunda biraz eksi durumda. Sabah 10'da yaptığım makyaj, akşam 6 gibi biraz azalmıştı. Bunu da yüzümde ki sivilce izinden anladım yoksa başka yerlerde bir fark göremedim. Sadece dikkatimi çeken sivilce izim olduğu için kalıcılık konusunda biraz eksi not aldı benden.

Bana bu ürünü deneme şansı veren Tuğçe ve Sevinç'e ayrıca sponsor olarak bize destek veren Essence'e çok teşekkür ediyorum.

Bana göre mutlaka denemeniz gereken ürünler arasında bu güzellik.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :) İçinde spf var mı? Eğer yoksa koşa koşa gidip alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spf yok kuzum içerisinde :)

      Sil
    2. o zaman yaz fondötenim budur :) çok sağol kuzum :*

      Sil