Ürün İncelemesi #115 : Bebak Acıbadem Sütü

Merhabalar,

Kısa bir zaman önce, Bebak markasının makyaj temizleme mendilini şurada anlatmış, beğenmediğim yönlerinin çok fazla olduğunu dile getirmiştim. Bugün yine Bebak markasına ait bir ürünü anlatacağım sizlere. Aynı markanın 2 farklı ürünü hakkında tamamen zıt düşüncelere sahip olduğumu da belirtmek istiyorum.


Bebak Acı Badem Sütü'nü normal günlük makyajımı çıkarmada kullanıyorum. Öncesinde bazen makyaj temizleme mendili kullanıyorum, bazen kullanmıyorum. Her iki durumu da açıklamaya çalışacağım. Öncelikle makyaj temizleme mendili kullanırsam (kullandığım ürüne göre değişiyor tabii) onun sonrasında bu sütten çok az bir miktarı pamuğa alıp, pamuğu ikiyi katlıyorum ve daha sonra pamuğu yüzüme uyguluyorum. Böylelikle az bir miktar tüm pamuğa geçiyor ve tüm yüzümü temizliyor. Sonrasında (deneme amaçlı yaptım) Bioderma/La Roche Posey gibi temizleme sularıyla deneme yaptığımda cildimde ki tüm makyajı çıkarttığını söyleyebilirim. 2 aşamalı kullanımda cidden çok iyi iş çıkartıyor.

Tek başına bu sütü kullandığım da ise, biraz daha fazla ürün almam gerekiyor pamuğa. Az bir miktarı yetmiyor çünkü tüm cildime. 2 kere aynı işlemi yapmak yetiyor. Sonrasında yine temizleme suyuyla baktığınızda makyaj kalıntısı kalmıyor.

Son olarak, göz makyajımı nasıl çıkardığına değinmek istiyorum. Bir kere benim için en önemlisi, gözlerimi yakmaması. Sıvı ve koyu bir süt kıvamında olduğu için göze kaçma riski çok yüksek ancak evet gözleri yakmıyor :) Bence bu en büyük artısı! Bunun dışında waterproof için denemediğimi de belirterek, rimellerde de iyi bir sonuç verdiğini söylemek istiyorum.

Kokusu, temizleme mendillerinde olduğu kadar yoğun ve rahatsız edici değil. Evet o acı badem kokusu var ancak bir süre sonra uçuyor, üzerine uyguladığınız nemlendiricinin kokusunu bastırmıyor. Bu da büyük bir artı benim için.

Evet aynı markanın, aynı işlevi göre iki ürünü hakkında bu kadar farklı düşüncelerimin olması çok tuhaf. Koşa koşa almalısınız demiyorum ama belki küçük boyuna bir kerelik şans verebilirsiniz.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder