Kozmium - Kozmetik Sitesi

Merhabalar!

Bu yazımda sizlere yeni keşfettiğim ve keşfettiğim için de çok mutlu olduğum bir siteden ve içeriklerinden bahsedeceğim.

Hazır mısınız?



Sitenin ismi Kozmium, bir kozmetik sitesi. Kozmetik dediğimde aklınıza hemen makyaj felan gelmesin sadece lütfen. Sitede saçtan makyaja, kadından erkeğe, cinsel ürünlerden gıda takviyelerine kadar her şeyi bulabilirsiniz. Yani anlayacağınız oldukça geniş kitleye hitap ediyor.

Ben nelerinden mi yararlandım, hemen bahsedeyim kısaca.



Güneş ürünleri; özellikle dövme yaptırdıktan sonra yaz aylarında, ki kış aylarında da kullanmak gerekiyor, dövmelerin üzerini kapatmam gerekiyor. Bu klasik bir rutin haline geldi, dövmemin rengini uzunca süre korumam için bunu yapmam lazım.

Saç Bakımı; Saçımı yaklaşık 3-4 ay önce tamamen boyadım, bu nedenle boyalı saçlar için uygun olan ürünleri kullanmam gerekiyor, tüm kullandığım ürünler değişti ve teşekkürler Kozmium!

Kişisel Bakım; Bu kategori altında ise yok yok. El ve vücut, dudak, göğüs bakımı gibi bir çok alt kategorisi var. Bense bu kategoriden tabii ki sorunlu göz altlarım için ürünler seçtim.

Gıda Takviyeleri; Yakında spora başlıyorum, tabii ki birazcık desteğe ihtiyacım olacak diyerek bir çok ürün aldım, almaya da devam edeceğim :)

Makyaj - Parfüm - Deodorant; Bunu ne şekilde anlatacağımı bilemiyorum, gözümün döndüğü ve dönmeye devam edeceği tabii ki tek kategori. İyi ki var bu kategori :)

Sık sık bu siteden alış veriş yaptığımı görebilirsiniz. Hem ürün marka çeşitliliği (ANN Yvette, M.Asam, Neutogena, Bioderma, Arko, Nivea, Mavala, Physicians Formula gibi) hem orijinalliği, hem uygun fiyatlı olması nedeniyle çok ilgimi çeken sitelerden biri oldu. 

Bu kadar anlattım, bence sizin de artık bir an önce buraya ışınlanmanız gerekiyor! -> Kozmium

Sevgiler!


Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. sosyal medyadan takip ettiğim bir site, kaliteli ve çeşitli ürünleri var.

    YanıtlaSil