Menajerlik Maceram

Aralık 2015'te belki de hayatımın en güzel kararlarından birini verdiğime inanıyorum. Hayatımda çok önemli bir yere sahip, yakın arkadaşımın bunu teklif etmesiyle önce çok mutlu oldum sonra ise yapabilir miyim, yapamaz mıyım git gelleri başladı. Tüm grupla oturup konuşmak, herkesin onun kadar güvenip güvenmediğini görmek istedim. Ve aslında bunlar tamamen "istemem yan cebime koy" durumuymuş. Böylelikle bana en büyük yılbaşı hediyesi oldu. Tüm kişileri tek tek anlatmak ne kadar doğru olur bilmiyorum ama mevcut işimin yanında "yarı zamanlı" ve çok eğlenerek bu işi yapmaya başladım. Şu an biraz rölantideyiz, ne şekilde ne tarafa doğru ilerlenecek henüz belli olmamakla birlikte çok güzel şeylere imza atacağımızı düşünmeden de duramıyorum. Tüm grup üyelerini çok sevdiğimi, bir kez daha belirtmek istiyorum. Bu farklı deneyim bana zaten çok iyi bir arkadaşım olan kişiyle daha da dost olmayı, gerçek bir "abi"yi, yaramaz küçük kardeşi kazandırdı. Asla pişmanlık duymayacağım tek durumdur bu.

İyi ki başlamışım bu maceraya, iyi ki atılmışım.

3-4 ayda işin sadece %10'unu öğrendim, çok değişik, çok derin bir sektörmüş. İnsan ilişkilerimin kuvvetli olduğunu biliyordum ama bu bile yeterli değilmiş, hele de bu piyasada kadın olmak, bambaşka sorunlara gebeymiş.

Her güzelliğin kötü tarafı illaki olacak elbet ve ben belki de hayatımda ilk defa yaşanan kötü şeylerin hiç önemi olmadığı bir konumda bulundum. Çünkü ben bu işi yapmaktan, onlarla zaman geçirmekten, müzik dinlemekten, stüdyoda yeni bestelerin çıkmasını izlemekten, içmekten, eğlenmekten, birlikte bir şeyler başarmaktan, takım oyunundan çok büyük mutluluk duyuyorum.

Size tavsiyem, eğer bu ve ya buna benzer bir iş yapma imkanınız varsa hiç düşünmemeniz. 

Konuyla ilgili sormak istediklerinizi seve seve cevaplarım, ne kadar yazsam da bitiremem çünkü ama artık bu yazıya bir nokta koymanın zamanı geldi.

Sevgiler!

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. hayırlı olsun,bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Senin adına çok sevindim ve severek yapabileceğin seni iyi hissettiren şeyleri yapmayı bırakma Ezgi'm. Kadın olmak her meslekte değil Türkiye' de zor.. Ben çok güzel işler başaracağına ve o tatlı dilinle "olmaz" denilen mekanlarla bile imzalar atacağına eminim.. Yolunuz açık olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ne güzel şey yazmışsın, çok teşekkür ederim. Sen ve senin gibi destekçilerim olduktan sonra zaten biliyorum yapamayacağım şey yok, çok çok teşekkürler :*

      Sil
  3. Keşke bütün kadınlar senin kadar güçlü ve istekli olsa ülke ekonomisinde çok büyük katkısı olur başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel cümlelerin için, bişeyler yapmak lazım ayakta kalabilmek için :)

      Sil