Uygun Fiyatlı Parfüm Mü?

Merhabalar,

Bugün sizlere kadınların (neden ayrımcılığa girdiğimi bilmiyorum - başta kadınların!) ve tabii ki erkeklerin en güzel aksesuarlarından biri olan parfümlerden bahsedeceğim. Herkesin kendine has bir imzası var, aynı parmak izi gibi ya da ne bileyim değişik huylar gibi. Bence parfümler de bu şekilde! Çok yakın bir arkadaşınız ya da bir kere karşılaştığınız birinin mutlak bir kokusu vardır aklınızda kalan, imza niteliğinde. Ne zaman yanınızdan bu parfümü kullanmış biri geçse, hemen aklınıza geliverir. Bazen iyi bazen kötü ama illaki birini anımsatır. Bir de insanların koku hafızası çok zor geçermiş. 

Mesela benim bir süre kullandığım ama artık kullanmaktan vazgeçtiğim Gucci by Gucci ise bunlardan biri, bana hep başka şeyler hatırlatmıştır ama yeri bende ayrıdır. Ne zaman duysam beni maziye götürür. 

Bugün de sizlere bu kadar parfümden bahsetmişken bir site önereceğim. Hem online olarak bir tıkla alabileceğiniz gibi hem orijinal hem güvenilir hem de ürün yelpazesi geniş İyi Parfüm. Koku unutulmaz dedik ama görsel de çok işe yarar, bakın ne diyorlar :)


Umarım siz de kendi imza parfümünüzü bulursunuz!

Bu kadar feminist girişten sonra tabii ki bu linki paylaşacaktım :) http://www.iyiparfum.com/Bayan-Parfum,LA_202-2.html#labels=202-2

Sevgiler!

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder