The Balm California Palette


Bu palet Gratis'in yılbaşı hediyesi içerisinden çıkmıştı. Ancak bloğa ara verdiğim dönemde olduğu için yazısını yazmak 7.5 ay gecikti, Öncelikle Gratis'e teşekkür etmek istiyorum.

The Balm'ın bir çok ürününü çok severek kullandığım için bu ürünü de seveceğimi biliyordum ama bir süredir tüm yüz makyajı yaptığım zamanlar çok nadir, bu nedenle palet içerisindeki 3 üründen bahsedeceğim. Allığı hiç kullanmadım. 

Öncelikle tabii ki farlardan bahsedeceğim, en çok kullandığım tahmin edebileceğiniz gibi Brow/Crease olarak geçen soğuk alttonlu kahverengi, dibinin görünmesine çok az kaldı. Hiç kaşımda kullanmadım yalnız, ya crease bölgesini gölgelendim ya da tek başına far olarak kullandım. Tek renk, geçişsiz, 80'ler tarzı makyaja bu aralar sardığım için özellikle bu rengi çok kullandım. Hem çok uğraştırmıyor hem de bakımlı ve güzel bir makyaj oluyor gibi geliyor. Gün sonunda yine aynı markadan far bazı kullanmış olmama rağmen rengi uçuyor ve birikme yapıyor. Sanırım bu benden kaynaklı ama söylemeden geçmeyeyim.

Lid/Liner rengi ise maalesef sadece sim veriyor, tam olarak rengini yansıtmıyor ve dökülme yapıyor. Bir kaç kez kullanım sonucunda hep aynı şeyle karşılaşınca bir daha kullanmadım.

Highlighter/Shadow olarak geçen güzelim aydınlatıcıyı ise yine çokça kullandım, hem aydınlatıcı olarak hem de far olarak. Her ikisinde de güzel bir sonuç veriyor. 

Bu tarz ürünler genelde çantada taşındığında birbirine karışabiliyor, bu nedenden dolayı uzun zamandır farklı işlevlerde kullanılan ürünlerin bulunduğu paletleri almıyordum ancak bu ürünü çantamda taşımadığım için böyle bir sorunla da karşılaşmadım. Bu yüzden de gönül rahatlığıyla güzel şeyler yazabiliyor.

Okuduğunuz için teşekkürler!

Share this:

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Balm markalı ürünleri ben de çok seviyorum ve memnunum, ambalajları da çok çekici, paletinizi güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil