Ürün İncelemesi #126 : Rimmel London Apocalips Big Bang

Merhabalar,

Bugün yazacağım ruju tüm bloglar 1 yıl önce yazdı, hatta kullandıkları rujları bile bitirdiler ama ben anca yazıyorum. Nedeni ise artık çok popüler olan ürünleri hemen alma eğiliminde olmamam. Evet yanlış duymadınız, hemen ilk çıkan ürünü gidip almıyorum, önce biraz yazılanları okuyorum, irdeliyorum ve bana uygunsa alıyorum. Bundan sonra da böyle yapmaya karar verdim çünkü o kadar dolup taşıyor ki masam artık kullanmadığım/kullanamadığım tonla malzemem oldu ve artık stokçu zihniyetinden çıktım.

Evet bu kadar giriş yeter ve bir de benden dinleyin bakalım bu meşhur gloss/ruj karışımını. En sevdiğim rengin kırmızı olmasından dolayı tabii ki kırmızı alacaktım ama keşke almasaydım!


Gloss insanı hiç olmadığım için bu şekilde aplikatörle uygulanan rujları/glossları bir türlü düzgün süremiyorum. Kırmızı olmasından dolayı da hataları çok fazla belli ediyor o yüzden dedim keşke kırmızı almasaymışım. Bu şeklide ki ürünlerde bir türlü hakimiyet kuramıyorum, bir türlü düzgün uygulama yapamıyorum. İlla taşırıyorum ki bu sadece benim başıma gelen bir şey de olabilir. Eksi bir yön elbette değil, bu kişisel bir sorun :)

Renginin tam "kan kırmızı" olması ve pigmentasyonunun çok çok yüksek olması, kalıcılığı ve yapısı bakımından benden en yüksek puanı aldı. Az önce dediğim "bana göre eksi yönü" hariç başka bir eksi yönü de yok. Pigmentasyonunun yüksek olmasından dolayı çok az bir uygulamayla günlük hayatta kullanılabilen bu ruj, normal uygulamada gece makyajınızın tamamlayıcısı olabilir. Hem kalıcılığı hem de kendini belli etmesi buna en büyük neden.


Bu kadar sevdikten sonra en kısa zamanda daha nude tonlarında bir rengini daha almayı düşünüyorum. Sürümü ve uygulaması bana daha kolay gelecektir eminim.

Bu ürünü sevmeyen kişi görmedim o nedenle, size önerebileceğim bir ruj/gloss'tur kendisi :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. ben de dün yazdım bu ürünü, aynı fikirdeyiz :) sürmesi çok zor ama sürdükten sonra keyfini sürmek çok güzel :))

    YanıtlaSil
  2. ben de lunayı kullanıyorum ama açık renk olmasına rağmen çok çok zor sürülüyor :(

    YanıtlaSil