Ürün İncelemesi #127 : La Roche Posey Makyaj Temizleme Suyu

Merhabalar,

Yine kısa bir süre ara verdim, nedenleri malum :) Bugün ki konuğumuz #tuğçeninkalemindenbloggerbuluşmasında Instagram üzerinden satış yapan Nevra'nın bize vermiş olduğu kocaman hediye paketinden çıkan bir ürün La Roche Posey. İlk defa denedim bu markayı. Çok çok bilinen ve sevilen bir marka La Roche Posey, ilk defa deneyecek olmanın heyecanıyla kullandım ve bitirdim. Şimdi yorumlarımı yapabilirim diye düşündüm. En aşağıya da Nevra'nın Instagram hesabını ekleyeceğim :)


Bir makyaj temizleme suyundan çok şey beklenmeli midir öncelikle bundan bahsetmek istiyorum. Şahsen bir makyaj temizleme suyundan çok şey beklerim. Bir kere gerçek anlamda derinlemesine temizlesin isterim. Tek bir ürün ile tüm cildimden makyajı çıkarsın isterim. Henüz bu ürünü Bioderma harici bulamadım ne yazık ki, hepimiz gibi ben de çok fazla temizleyici ürün denedim ama bir Bioderma bulamadım..

Bu ürüne gelirsek eğer, ten makyajını çıkarmada göz makyajını çıkarmaktan daha başarılı. 3 pamukta makyajı temizliyor ancak üzerinden tonik ile geçtiğinizde hala kalıntıların olduğunu görüyorsunuz.
Göz makyajını çıkarmada ise resmen felaket:/ Rimeller ve eyeliner her tarafınıza bulaşıyor. Bir süre gözünüzün üzerinde beklettikten sonra çıkarmayı deneseniz bile maalesef tüm gözünüz siyah oluyor. O yüzden ben bu ürünü göz makyajımı temizlemede kullanmıyorum.
Son olarak bir eksi yönü daha ise cildi aşırı kurutması! Tüm cilt tipleri için çıkartılmış bu temizleme suyu yağlı ciltlere bile iyi gelmeyecektir. Sildiğiniz anda kuruluk başlıyor ve yanmaya kadar gidiyor.

Bu ürünü bir daha almam ancak her ne kadar beğenmemiş olsam da merak ettiğim bu ürünü bana deneme şansı veren PinkBlack BeautyCare'e çok teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. Ben Garnier'in yeni çıkardığı temizleme ürününü de aynı buna benzettim doğrusu, evet kurutmuyor cildi ama tonikle sildiğimde kalıntı görüyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu denemedim, alayım diye düşündüm ama sonradan vazgeçtim. O zaman iyi ki almamışım :)

      Sil
  2. Yüz yıkama jelini başarılı bulmuştum, en azından kurutma fala nyapmadı bende. Bu ürününü de merak ediyordum, denemesem de olur artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tek denediğim ürünü bu oldu, yüz yıkama jellerini pek sevmiyorum ama elimdekileri bitirdiğimde alacağım aklıma düşürdün :)

      Sil
  3. L'oreal bundan daha başarılı o zaman.. Garnieri de yüz makyajım için kullanıyorum ben. Hem uygun fiyatlılar hem de iş görüyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kuzum, çok daha başarılı L'oreal. Onu denedim gönül rahatlığıyla söyleyebilirim :)

      Sil