Ürün İncelemesi #121 : Real Techniques Shading Brush

Merhabalar,

Uzun bir aradan sonra karşınızdayım. Bir kaç tane hazırda yazım vardı onları yayınlıyorum bu aralar biraz garip hissediyorum kendimi o nedenle özellikle Youtube'a belirsiz süre ara verdim. İlk göz ağrım bloğumda ise, kenarda bekleyen foto/ürün incelemesi yazılarıyla belli aralıklarla karşınızda olacağım. Bu kısa açıklamayı yaptıktan sonra, bugün size anlatmak istediğim ürüne yani Real Techniques fırçasına geçiyorum.

Bu ürünü bir blog çekilişinde kazandım, ilk çıktığında almayı düşünmüş ancak göz için olan seti de almadığım için çok kararsız kalmış, vazgeçmiştim. O yüzden RTlerden ilk defa bir göz fırçası deneme şansım oldu.


Yurt dışında çok çok uygun fiyata satılan RTler maalesef ülkemize gelmiş olsa bile yüksek fiyattan satılıyor ki bunun da nedeni ülkemizin içerisinde bulunmuş olduğu (yazar burada faiz lobisinden bahsediyor!!!!) durumdan kaynaklı olarak kur artışı neden oldu. Yoksa bu fırçalar ciddi anlamda uygun fiyatlılar.


Shading brush olarak geçen bu fırça işini çok güzel yapıyor. Ben bunu olabildiğince her şeklide kullanıyorum. Kısacası etinden de sütünden de yararlanıyorum :) Tüm göz kapağıma far uygulamasında, katlanma yerimi belli etmek için gölgelendirme yaparken hatta karıştırma işleminde bile kullanıyorum! Çok amaçlı dedikleri bu olsa gerek ki, ben tüm fırçalarımı bu şekilde kullanıyorum.


Tavsiye edebileceğim bir ürün, hani derler ya bir fırça olsun tam olsun diye, işte bu öyle bir fırça :) Türkiye'ye gelir mi gelmez mi, fiyatları ne olur bilmiyorum ama gelirse bir şans verebilirsiniz bana göre :)

Son bir açıklama yapmak istiyorum, yazmama nedenim, hem kişisel olarak bir boşlukta hissetmem kendimi hem de son zamanlarda ülkemin içinde bulunduğu durumdan dolayı kendimi kötü hissetmem. Ne zaman geçer ne zaman düzelirim bilmiyorum ama ilk Gezi olayları zamanında da böyle olmuş, zaman içerisinde yeniden bloğuma adapte olabilmiştim. Yeniden olur mu bilmiyorum. Her neyse, hala gelip beni okuyan, yazmadığım zaman bile bloğuma göz atan herkese çok teşekkür ediyorum. Bir dönemden geçiyorum, umarım en kısa zamanda eski yaşantıma dönebilirim.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Güle güle kullan canım bu arada canın neden sıkkınsa umarım en kısa zamanda herşey yoluna girer ve seni tekrar aynı performansta görebiliriz özellikle videolarını özlediğimi belirtmem lazım :) dikkat et kendine seviyoruz seniiiiii <3 =)

    YanıtlaSil