MİM : Sevdiğim Bloglar/Bloggerlar

Merhabalar,

Mimleri ne kadar sevdiğimi ve yaparken ne kadar mutlu olduğumu bilmeyen yoktur sanırım. Her MİM yazısını görünce acaba beni de mimlemişler mi diye girip bakıyorum, adımı görünce de delicesine mutlu oluyorum. Evet işte beni mutlu etmek bu kadar kolay :)

Son zamanlarda çok az yazı yazdığımın ben de farkındayım ama inanın kötü zamanlar geçiriyorum. Kendimi yazmaya zorluyorum ama içime sinmeyeceğini bildiğim için, zorla olmasını istemediğim için, yazmamayı tercih ediyorum. 

Şimdi gelelim beni mimleyen güzellere; Ceyda ve Alice :) Çok teşekkür ederim kızlar:)

İadeyi mim olmaması gerekli belki ama mimin konusu zaten sevdiğimiz bloglar değil mi :) Alice ile iki reelde tanıştık, Ceyda ile de tanışmayı çok istiyorum. O yüzden bu mim onlarsız zaten olmaz:)


Göz makyajlarına hastayım Ceyda'nın. Bir de her fotoğrafını gördüğümde bu kadın "anne vay anasını" diye geçiriyorum içimden. Nedenini tahmin edersiniz, hem çok genç hem çok bakımlı hem çok güzel hem de çok iyi kalpli biri :) O yüzden o bizim başımızın tacı :)


İlk girişte de yazdığım gibi Alice ile reelde 2 kere görüştür, özel hayatımızda da konuştuğum biri, o yüzden onu yazmadan da olmazdı açıkçası, özellikle Pazartesi günler, diğer blogların makyaj düzenlerini konuk aldığı bir köşesi var ki, tam ilham verici :)

Gözde'cim ise gerçek anlamda çok çok sevdiğim, çok naif bulduğum ve çok daha sık görüşmek istediğim biri. Onu cidden çok seviyorum. Hayatın her alanında yazıyor, yazılarını okumak çok zevkli:)


Neslihan kuzumu ise hiç göremeden (Salı-Çarşamba İstanbul'daydı ama görüşemedik:((((() çok aşırı sevdiğim ve konuşmaktan çok zevk aldığım biri... Her zaman insanın yanında olacak biri Neslihan!


İrem'ciğimle de 2 kere görüştük, tanıştık, kaynaştık. Çok sevecen ve çok sıcak kanlı biri. Özellikle tırnaklarını ve oje sürüşünü kıskandığım tek insandır kendisi.


Ürün yorumlarına gözüm kapalı güvendiğim, kozmetik dünyasının hakkını vermiş ender bloglardan. Hem yalın anlatımı hem de doğru bilgileri ile herkesin mutlaka takip etmesi gerektiğini düşünüyorum.


Şu blog hayatında reelde her zaman görüştüğüm ve görüşmeye devam edeceğim bir "anne"den daha bahsetmesem olmaz! Çok aşırı seviyorum Özlem'i, her zaman mantıklı yorumlarıyla beni kendine hayran bırakıyor...


Benim kardeşim yok, tek çocuğum ama hani evde yaramaz bir çocuk olur ya, Ece benim için öyle :) Konuşmaktan, onun o "yaramazlık:p"larını dinlemekten asla bıkmam :)

Aslında bu liste uzar gider, yaklaşık 500'e yakın blog takip ediyorum, herkesin burada yer almasını istedim ancak ne siz sıkılın ne de ben yorulayım ama eğer isterseniz bu mimin devamını da yapabilirim o kadar çok kişiyi yazmak istiyorum ki, yazamadıklarıma haksızlık ettiğimi düşünüyorum çünkü..

**Bloglara ulaşmak için fotoğrafları tıklamanız yeterlidir :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Okurken çok ama çok duygulandım Ezgi'm =) Ölmeden yapılacaklar listemde seninle tanışmak var <3 =) Nasıl keyifli olur yaa ahh ah :) Öpüyorum seni fıstığım benim :*

    YanıtlaSil
  2. Canım Ezgim bitanem benim, seni hiç tanımadan ilk videonu izlediğimde içim ısındı. Sonra tanıştık ve yanılmadığımı anladım, keşke her zaman görebilsem seni. Cansın, o güzel yüreğin, içtenliğin, insanları utandıracak derecede insan olman.. Daha ne diyebilirim ki, seni çok çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy ben bunu yeni gördüm ki ^_^ Çok teşekkür ederim canım beni çok mutlu ettin. Sen de seviliyorsun ^_^

    YanıtlaSil