Ürün İncelemesi #123 : Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi

Merhabalar,

Bugün uzun zaman sonra karşınıza, bir çok blogta gördüğünüz, gerçekten herkesin bayıldığı kadar olan bir üründen bahsedeceğim sizlere. Bu ürün bana #sendeinceldavet ve yapmış olduğumuz #bloggeretkinligibulusmasi 'nda Saç Bakım tarafından hediye edildi.

Ben hayatımda bu ürüne kadar hiç saç maskesi kullanmadığımı vurgulamak istiyorum. Doğdum, geldim 25 yaşıma, bu maskeye kadar saçıma kepek şampuanı ve saç kreminden başka hiç bir şey sürmedim. (Bir kez saç bakım kürü yaptım, o doğal olan bir bakımdı.)


Ürünün vaadi, saçları çok hızlı canlandırması. Şimdi öncelikle benim "ön yargıma" sonra saçlarımın haline en son da bu ürünün bendeki etkisine bakalım.

Neden bu zamana kadar hiç bir bakım ürünü kullanmadığımla başlamak istiyorum. Ne kadar bilindik marka olursa olsun ya da adı sanı duyulmamış "merdiven altı" tabir edilen bir marka olsun, hepsinin kandırmaca olduğunu düşünüyordum. Saça hiç iyi geleceğini ve vaad ettiği etkiyi vereceğini düşünmüyordum. O yüzden, hüsrana uğramamak için, hiç bakım/maske uygulamadım saçıma.


Saçlarımı geçen sene bu aralar, kısacık kestirmiştim, "yeni bir ben" olayına girdim, sonra çok pişman oldum gerçi. Sonra bundan çok sıkıldım ve "bemiks/evigen/zeytinyağı" kürünü uyguladım ve saçlarım gerçekten çok hızlı uzadı. (Bununla ilgili bir yazı daha hazırlamayı düşünüyorum, etkisini sonradan gösterdi çünkü.) Saçlarım uzadı uzamasına ama çok yıpranmış ve ölü bir şekilde geziyordum. Saç uçlarım kayış gibi, ölü ve cansızdı. Hatta son zamanlarda bir tel saçım 3 yerinden kırılmış, ikiye ayrılıyordu. Bu tek bir tel saçım, gerisini siz düşünün. Canım sıkıldıkça saç uçlarımı elime alıp, kırılan saçlarımı tek tek ayırıp, inceltiyordum. Düşünün ne kadar büyük kırıklar vardı saçımda... Kısa saçtan da soğuduğum için gidip uçlarından aldırmıyordum. Çünkü siz de biliyorsunuz ki o "uçlardan aldırmak" saçın uzunluğunun yarıya inmesi demek...


İşte tam bu "saçlarım öldü" psikolojisindeyken, bir deneyelim ne çıkar diye düşündüm ve bu ürünü kullanmaya başladım. Şimdi saçımda ki kırıklar neredeyse hiç yok! Keşke o 3 yerinden kırılmış olan saç telimin fotoğrafını çekmiş olsaydım dedim. Şimdiki haliyle ne kadar farklı görebilirdiniz. Hatta size bir oran bile verebilirim. Bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra saç uçlarımdaki kırıklar %95 evet, %95 azaldı! Şu an ne kadar ararsam arayayım, ne kadar bakarsam bakayım, saç ucumda 1 ya da 2 tane kırık buluyorum! Bu benim için inanılmaz bir şey!

Son olarak nasıl uyguladığımı anlatmak istiyorum, ilk olarak saçlarımı şampuanlıyorum, daha sonra elime bir miktar maskeden alıp tüm saç uçlarıma yediriyorum. Saçımı "kelebek toka" ile yukarıda toplayıp 5-10dk arası bekletip, iyice duruluyorum.

Saçta ağırlık yapmıyor, kötü koku bırakmıyor. Maalesef bana göre tek eksi yönü, saçı daha çabuk kirletmesi. E bu kadar kusur kadı kızında da olur. Ben bu ürünü gözüm kapalı herkese öneririm. %99 herkesin memnun kalacağını düşündüğüm nadir ürünlerden biri.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

7 yorum:

  1. Yazını okuyunca bu ürünün yenice elime geçmiş olmasına daha bir sevindim canım.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de canım benim, çok beğeneceksin eminim:)

      Sil
  2. Tatlım uçlarına uygularsan saçların gene normal seyrinde kirlenir diplere götürme, saç kremleri saç tipinin yapısını bozar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yukarıda da dediğim gibi, saç uçlarıma uyguluyorum sadece ;))

      Sil
    2. Diplerine geliyordur genede tatlım,ona dikkat et anlamında .hani uygulayıp tokayla topluyorsundur oradanda diplere akar uçlardaki ürün ((:

      Sil
  3. bu üründen ben de var ama evde bir sürü ürün var diye açmamştım :) akşam ilk iş açıp kullanacağım, çok pis gaza geldim :D teşekkür ederim :)) sen de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hemen denemeye başla cidden farkı kendi gözlerinle gör:)

      Sil