Ürün İncelemesi #127 : Organique Gentle Cleanser

Merhabalar,

Son zamanlarda öncelikle kendimde yaşadığım bazı problemlerden dolayı blogtan uzaklaşmıştım, yazı yazmak istemiyordum. Sonra araya seçim öncesi olayları/seçim ve seçim sonrası olanlar girdi, iyice hayattan soğudum. Bunu ciddi anlamda söylüyorum. Gerçekten hayattan soğudum. Bir de üzerine hasta oldum, sinirden mi stresten mi bilmiyorum. 3 gündür işe gitmiyorum. Makyaj/güzellik, normal hayatın içindekiler felan o kadar uzaktı ki bana, artık doktordan dönerken kendime dur demem gerektiğini farkettim. Yine eski düzenime dönmeyi, makyaj yapmayı, yazı yazmayı, video çekmeyi ve bunun gibi şeylere devam etme kararı aldım. Çünkü artık özellikle siyasetten, yaşadığım ülkeden, çevremden kısacası her şeyden nefret eder oldum ve kendimi blog hayatına adamaya karar verdim!

Bu kadar açıklamadan sonra bugünün yazısına geçelim, bundan sonra her gün yeni bir yazıyla yine karşınızda olacağım. Umarım kendime verdiğim bu gaz uzun süre idare eder :)

Bugün ki konuğumuz #sendeinceldavet etkinliğinde sponsor olan Organique markasının bu mükemmel ötesi duş kremi!

Evet, bir duş kremine mükemmel dedim. Neden mi? Bir kere kıvamı/yapısı o kadar güzel ki, resmen ekmeğe sürüp yiyesim geliyor her banyoda! 


Avon harici duş jeli kullanmazdım normalde, bazı konularda alışkanlıklarımdan vazgeçmek çok zor geliyor bana. Özellikle de duşta kullandığım ürünler hep aynı olsun istiyorum ama ön yargımı kıran, her bittiğinde kesin alacağım bir temizleyici bu! Yani kısacası, yeni bir alışkanlığım oldu Organique sayesinde. Bir süre daha ben de bu ürünü görmeye alışsanız iyi olur:)

Kokusu tam süt gibi! Zaten aroması Keçi Sütlü olarak geçiyor ve evet bu o kadar belli ki, resmen temizlik/ferahlık kokuyor.

Uzun süre kokusunu teninizde hissediyorsunuz. Temizlemesi, normal duş jellerinden farklı değil.

Özellikle değinmek istediğim şey ise, kıvamı! Tam bir krem şanti/krema gibi! Kavanozdan parmaklarımla bir miktar temizleme lifine alıyorum, o sırada o ürüne dokunurken yaşadığım mutluluğu anlatamam :) O kadar güzel bir his veriyor ki, her saniye dokunasım geliyor.

Sanırım bir duş jeli ile bu kadar aşkı, benden başka kimse yaşayamaz.

3 aydır kullanıyorum anca yarısına gelebildim, bir duş jeline 34 TL verilir mi diye düşünmeyin. 6-7 ay kadar kullanacaksınız bu güzelliği :) Ürünleri Organique Türkiye sayfasından satın alabilirsiniz. Ayrıca Organique Türkiye'ye Instagram hesabını da takip etmeyi unutmayın :)

Kullanan varsa ve güzel deneyimlerini paylaşırsa çok mutlu olurum.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

11 yorum:

  1. olaylar malum çok sinir bozucu ... ama yeniden hoşgeldin aramıza :)
    Keçi peyniri yada peynir kokulu duj jeli nasıl olur bilemedim :)) gerçi öyle kokmuyordur tabiki de ^.^ fiyatı bana yüksek geldi sanırım benim alacağım bir ürün değil ama sen beğenmişsin güzel günlerde kullan demek düşer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keçi sütü kuzucum yaa peynir olsa çekilmez cidden, düşündüm de:)
      Umarım olurum buralarda, son günlerde akıl sağlığımı kaybedecektim.
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. ahh fuardan almadığıma pişman oldum şu anda bunu :-(( öbür konuda da moralini bozma canım ne yapalım elimizden geleni yaptık ve yapıyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana hangi ürün gelmişti etkinlikte? Bence en kısa sürede denemelisin çünkü eminim sen de bayılacaksın :)
      Orası öyle de işte, insan hayret ediyor..:)

      Sil
  3. hoş geldin, iyi ki de döndün geri :)
    ben de bu ürünü neredeyse yiyeceğim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      İyi ki banyoda ekmek yok ehehe :)

      Sil
  4. Çok özlettin kendini =/ Tam gaz dönmüşken tam gaz bir video istiyoruuuum =) ^^ Bu arada duş jelini de çook merak ettim sen anlatınca canım çekti =)

    YanıtlaSil
  5. Organique son zamanlarda radarıma giren bir marka oldu. Sabunları çok sevimli, bir tane aldım bile. Elimdeki maskeler bitince kil maskesi de almayı düşünüyorum. O zaman bu ürünü de sipariş edebilirim.

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun canım. İyi ki döndün :) Biraz ben de senin gibi hissettim ama ben de blog kafamı dağıttığı için sanırım kendimi bloğa adadım sonunda :D

    YanıtlaSil
  7. Canım benim kuzucum hoş geldin ben de tam anlamıyla dönerim inşallah :* Yüzün hep gülsün can arkadaşım. Nasıl tatlı bir yorumlamadır bu parmaklayıp parmaklayıp krema yiyor gibi hissettim kendimi. Ayy bunda sağlıklı beslenmeye çalışma çatışmalarımın da etkisi olabilir :) Güle güle kullan canımcımm

    YanıtlaSil
  8. :))) slm. geçmişler olsun. geçip bitmiştir hatta inşallah. organique ürünleri için nette araştırma yaparken tam şimdi şu anda rasladım bloguna. ürünü öyle bir aşkla şevkle yazmışsın ki her şeyi bırakıp koşarak almak istedim :) yorum yazmadan da geçemedim. takibe alıcağım blogunu. sevgiler.

    YanıtlaSil