Loreal || Lumi Magique Rose Beige

Merhabalar,

Bugün ki konuğum bir fondoten! Takip edenler bilir çok fazla fondoten düşkünü biri değilimdir, elimde kullandığım biterse yenisini alırım. Çok büyük bir şey yoksa yani yazın yanma/kışın renk açılması gibi, yeni fondoten almıyorum. Bu fondoteni de zaten Naslii'nin çekilişinden kazanmıştım. Hakkında hep iyi şeyler duymuş ama dediğim gibi elimdeki bitmeden almak istememiştim.


Çekilişten kazandığım için rengi tam bana göre değil, bu nedenle şu anda kullanmış olduğum Rimmel London Match Perfection ile karıştırıp kullandım, tek başına kullanınca çünkü ciddi anlamda beyaz kalıyordu yüzüme. Bir çok kez de "hasta mısın?" soruları aldım bu yüzden tek başına kullanmayı bıraktım :)

Fondoten, kuru ciltler için biçilmiş kaftan olduğu söyleniyor, ben bu şekilde düşünmüyorum. Yüzde pudramsı bir yapı bırakıyor, belki sevenler olabilir ancak bana pek kuru ciltliler için uygunmuş gibi gelmedi. Ayrıca yapısı çok hafif, kapatıcılık isteyenler gerçekten beğenmeyecektir. Kalıcılık konusunda da cidden vasat. Sanırım değinmediğim bir nokta kalmadı. İlk defa bir ürünü hiç beğenmedim. Ne kadar beğenmesem bile kullanacak bir nokta buluyordum ancak bunda yapamıyorum ne yazık ki.


Cildimde duruşunu göstermeye çalıştım ancak uzak çekim olduğu için yine flu bir görüntü oluştu. Seven varsa eğer, neden sevdiğini artı ve eksileriyle yazarsa gerçekten çok mutlu olacağım.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Kuru ciltliler çok sevmişti karma/yağlı ciltler bile üzerine pudra sürer gene kullanırım diye ayılıp bayılmıştı bende testerı var ama koyu olduğu için yazın denemeyi düşünüyordum. Sen beğenmeyince deneme hevesim kalmadı bak şimdi -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım, ben neden zerre sevmedim bilmiyorum. Parlama/kusma yapmadı cildim ama elle tutulur başka tarafı yok :/ Sen beyaz tenlisin, istersen göndereyim sana?

      Sil
  2. Benim de arkadaşım kullanıyodu bu fondöteni, fazla parlak durduğundan ve aşırı yağlı gösterdiğinden şikayetçiydi o da.

    YanıtlaSil
  3. Ben bu fondöteni seviyorum. Çünkü glowy bir bitişi var. Cilde verdiği ışıltıyı ben çok sevdim. Bazı fondotenler cildimde sürekli pütürlükler oluştururken, bu fondötende yalnızca özel dönemlerde nadir pütürlükler yaşıyorum.
    Kapatıcılık konusuna gelince; ben zaten kapatıcılığı yüksek olan ürünleri çok kullanamıyorum, gerek de olmadığını düşünüyorum. Senin cildinle uyuşmayan bir ürün olmuş demek ki.
    Kardeşimin cildi ise yağlı olmasına rağmen o da bu fondöteni çok sık kullanıyor. Ancak o da üzerine pudra ile sabitleme yapıyor.

    YanıtlaSil