Pastel || ProFashion #15

Merhabalar,

Bugün yine yazısını çok geciktirdiğim bir ürün ile karşınızdayım. 8 Şubat'ta #bloggeretkinliğibuluşması'nda Pastel'in bizlere hediye ettiği paketten 2 ürünü ojeleri ve ruju tanıtmıştım. Bu paleti yazmak aklımdan çıkmış, sanırım nedeni ise Ece ve Selin'in bu palet hakkında güzel yazıları.


Essence'in far bazını anlatırken bu paleti kullanmıştım, o gün ise yazmadığımı farkettim ve hemen yazmak istedim, çünkü 2 aydan fazladır kullanıyorum bu paleti.


İçerisinde frost yapıda olduğunu düşündüğüm 5 adet far bulunuyor, her birinin tipi ve duruşu çok farklı. Mesela en pigmenti olanı 5 ile gösterdiğim en koyu renk, diğerlerinin pigmentasyonu aşağı yukarı aynı. Hele ki 1 numara ile gösterdiğim en açık renk, gerçekten en kötü pigmentasyona sahip. Pastel'in bu konuda biraz daha dikkatli olması gerekiyor. Çünkü içerisindeki 5 renk hem birbirine çok yakışan renkler hem de tek başlarına çok güzel olan renkler, pigmentasyonu bir tık daha yüksek olsaydı büyük olarak nitelendirdiğimiz tüm markalara taş çıkartırdı.


Bu paleti kullanarak 2 farklı makyaj yaptım, yalnız sizin de gördüğünüz gibi renkler birbirine çok yakın. Sadece 5 numara daha fazla pigmente sahip olduğu için o daha ağır basıyor o kadar, diğer renkler palette çok güzel gözükse de aynı rengi vermiyor. Bu sorun için mutlaka ama mutlaka bir far bazı kullanmanız gerekiyor. Bir de mutlaka farı fazla uygulamalısınız.



Bu iki makyajı da içerisinden çıkan bir tarafı sünger diğer tarafı fırça şeklinde olan aplikatörle yaptım. O kadar da işe yaramaz değil, mutlaka hepimizde biraz daha profesyonele yakın fırçalar vardır ancak bu kadar işe yarayacak olmasını beklemiyordum. Sünger tarafla farları uygulayıp, fırça tarafıyla da dağıtma işlemini yaptım. 

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Bizdeki palet farklıymış, sendekinin renkleri de çok güzel Ezgim :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel tonları var tam benlik ^^ ama flormarın paletini daha çok sevdim sanırım =) Günlük makyajın kurtarıcıları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bende elimdekiler bitse de alsam diye bekliyorum hala Flormar'ı :)

      Sil