Oriflame || HyperStretch XL

Merhabalar,

Bugün sizlere Sevgililer Günü'nde Orfilame'in göndermiş olduğu paketten çıkan ve hakkında ki düşüncelerimi çok az da olsa belirttiğim şu yazımdaki rimelden bahsedeceğim. Son zamanlarda rimel ağırlıklı yazdığımın farkındayım ama her zaman derim "ben rimel kadınıyım".


Oriflame ürünleriyle ilk defa Tuğçe'nin gerçekleştirdiği blogger etkinliğinde tanıştığımı daha önce belirtmiştim, şimdi yavaş yavaş tüm ürünlerine alışıyorum. Hayatıma yeni bir kozmetik markası girdi, bu nedenle de çok mutluyum ve herkes gibi ben de yeni ürünler denemeyi çok seviyorum.


Yine uzun bir giriş yaptıktan sonra rimel hakkında düşüncelerimi yazabilirim, bu aralar çok konuşuyorum farkında mısınız?:)

Rimelin fırçası plastik değil! Uzun zamandır hep plastik fırçalı ürünler kullanıyordum o nedenle unutmuşum sanırım. Ben bu rimeli özellikle alt kirpiklerimde kullanıyorum, çünkü gerçekten bir yapıştı mı bırakmıyor, akmıyor ve bulaşmıyor. Özellikle benim gibi göz altlarında sorun yaşayan ve rimeli akan kişiler beni anlayacaktır akmayan rimel bulmanın zorluğunu. (Sadece bu işi yapan rimeller var, evet biliyorum ancak bu rimel de çok güzel iş çıkarıyor.)

Üst kirpiklerime ise ekstra dolgunluk verdiğini söyleyemeyeceğim. Sadece boyuyor ve biraz da olsa uzatıyor. Eğer alt kirpikleriniz için özellikle almak istediğiniz bir rimel yoksa, bana göre şans verebileceğiniz bir rimel.



2 şeklini de göstermek istedim yalnız 2. fotoğraf uzakta olduğu için bu şekilde flu çıkmış, özür dilerim sizlerde. Ve son olarak gördüğünüz gibi kaşlarım hala salkım saçak! Güzel bir yer bulup, daha doğrusu güvenip kaş aldıramıyorum. İstanbul Anadolu Yakası'nda bildiğiniz yerler var ise, önerilerinizi bekliyorum. (Benefit Kaş Bar'ı son tercihim:))

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

2 yorum:

  1. günyadın canım benım cok hossun maşallah

    YanıtlaSil
  2. Ah o kaş sorunu beni mahvediyor ve bende artık evde kendim alıyorum zaten kaşlarım kalın değil çok şükür normal sadece etrafta çıkan 3-5 teli alıyorum oldu bitti :) ince kaş sevmemenin faydaları ohh ^^ Umarım sende güzel bir yer bulursun tatlım:*

    YanıtlaSil